lottevanderven.reismee.nl

week 4

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.

maandag 22 en dinsdag 23 augustes

Maandag heb ik niet zo veel bijzonderds gedaan net zo als dindag. De dagen waren gewoon normaal en aan het einde van de dag weer soccer practice

woensdag 24

Woensdag was picture day dus moesten we allemaal een school foto maken, ook hadden we weer een voetbal game, dat we hebben verloren met 1-0.

donderdag 25

Donderdag was niet echt een speciale dag, behalve dan dat ik eindelijk mee mocht spelen in de voetbal wedstrijd omdat ik al 10 trainingen heb mee gedaan. Onzen wedstrijd was tegen oak field. Jen had me in de tweede helft in het veld gezet. Ik heb tien minuten gespeeld omdat helaas mijn conditie zo slecht is haha.

vrijdag 26 augustes

Vrijdag heb ik niet zo veel bijzonderds gedaan op school. Met voetbal training was ik heel moe, dus heb ik niet zo veel gedaan. Toen we thuis kwamen moesten we snel douchen, want savonds was de football game, voor de football game ben ik samen met Elizabeth naar de mc geweest, de eerste keer in de 4 weken dat ik hier ben. Daarna zijn we naar de football game geweest. Ons team had weer verloren maar deze keer gelukkig niet zo dramatish als de vorige keer. Na de football game ging ik weer naar de bonfire bij martha.

zaterdag 27 augustus

Zaterdag moest ik vroeg opstaan omdat we een voetbal toernooi hadden bij onzen school, we moesten om 8 uur aanwezig zijn, dus uitslapen kon ik niet. De eerste wedstrijd hadden we 3-0 gewonnen, en ik mocht hier in ook weer 10 minuten spelen. Toen de westrijd was afgelopen kwamen er erg donkeren wolken aan dus we moesten allemaal naar binnen toe, maar goed ook want het begon kei hard te regenen. We hebben ongeveer een uur binnen gezeten toen er verteld werd dat het werd afgelast. Stiekem was ik daar best wel blij mee, want ik was super moe. Toen ik thuis kwam heb ik lekker een serie zitten kijken op netfix. Daarna heb ik William en Jackson geholpen met melken, het ging best wel goed. En savonds hebben we nog een film gekeken met zn alle.

zondag 28 augustes


Zondag. Zaterdag had ik gevraagd of ik zondag mocht uitslapen omdat ik even moest uitslapen, gelukkig mocht dat. Zondag heb ik voor de rest niks bijzonders gedaan. Aan het einde van de middag vroegen Lukas en Lennert of ik en martha mee wilden naar de film. ( de anderen exchange students) we zijn toen naar de film war dogs gegaan, en daarna gaan eten bij apple bees.

groetjes Lotte

Reacties

Reacties

taco

Poeh zeg, stiekum gebeurt er dus best wel veel, films, eten bij Apple Bee's en Lotte tussen de koeien! Je conditie gaat wel beter worden met al dat trainen.. Ik zit hier al te wachten op het eerste doelpunt ;-) Ik ga het morgen aan oma voorlezen is ze ook weer op de hoogte.

Schrijf zo door!

Taco

tante reen

hoi lotte,
ik heb met veel plezier je verhalen tot nu toe gelezen. wat heb je al veel meegemaakt in vier weken! en pas na vier weken naar de mc dat is pas afzien. gelukkig dat ze er wel een paar hebben daar????
Wat zal je conditie vooruit gaan met al dat voetballen en zo niet: als je maar plezier heb. o ja ik mis de fotos op je blog. ik had er al wel een paar via je moeder gezien. schattig dat hertje in huis????
nou lieverd voor ik het vergeet te zeggen: ik ben trots op je dat je dit avontuur aangaat en The best is yet to come!!. liefs van onze hele fam.????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!