lottevanderven.reismee.nl

week 10

Hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.

maandag 3 en dinsdag 4oktober

Dinsdag en maandag waren niet zo heel bijzonder, na school gewoon weer voetbal training. Na de maandag training hadden we een team dinner. sommige ouders hadden eten klaar gemaakt. Alle ouders waren ook uitgenodigt voor het team dinner.

woensdag 5oktober

Woensdag had ik na school weer voetbal training, na training zijn we met zijn alle naar dairy queen gegaan. De moeder van haley werkt daar, en die ging ons trakteren op blizzerts. Na dairy queen ben ik naar de kerk gegaan. Sarah was daar snoep aan het uitdelen voor de kinderen daar. Daar ben ik gebleven tot het einde en daarna naar huis gegaan.

donderdag 6 oktober

Donderdag hadden we na school ook weer een wedtrijd tegen north maimi, deze hebben we met 2-1 gewonnen.


vrijdag 7 oktober

Vrijdag gingen alle freshmans naar notre dame, dat is een college in het noorden van indiana die erg groot en beroemd is om zijn football. Alle exchange students mochten ook mee. Het was zon 1,5 uur rijden. We werden in groepjes verdeelt en kregen eerst een tour. Iedereen vertelde dat de het eten op notre dame heel goed was, dus daar keek ik vooral naar uit. Na de tour mochten we eindelijk gaan eten. En het was waar, het eten was heerlijk daar! Je kon uit allemaal dingen kiezen het leek wel in een hotel zat. Na de lunch gingen we alweer naar huis. We waren voor 3.20 terug dus we moesten in de gymzaal wachten. Daarna hadden we nog voetbal practice. En na training zijn we gaan kijken bij jacks game.

zaterdag 8 oktober

Zaterdag hadden we de laatse wedstrijd van de sectinols, dit betekende als we dit winnen dat we ‘’kampioen’’ van de sectinals waren en daarna door mochten naar de regnials. De wedsttrijd duurde eeuwen want het leef maar 0-0. Na twee keer een extera tijd gekregen te hebben van 7 minuten was het tijd voor penaltys. Uitendelijk hadden we gewonnen. Wat betekende dat we door waren naar regionals. Na 1000 fotos gemaakt te hebben was ik eindelijk thuis. Toen ik thuis kwam moest ik baby sitten op jackson, isabelle, isaac, grace en levi. Nou dat was me nog is wat. Ik snap niet dat die kinderen zoveel energie hebben.

zondag 9

Zondag was ik niet naar de kerk geweest ik mocht lekker uitslapen, ik heb die dag niet zoveel gedaan, wat gefacetimed en tv gekeken.

groetjes lotte

Reacties

Reacties

Mama

En yes.. Weer een leuk verslagje met al je bezigheden in the big USA.. Leest heerlijk weg en we zijn super trots op je.

Taco

I second that! Keep it up

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!