lottevanderven.reismee.nl

week 12

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.

maandag 17oktober

Maandag ging martha na school met mij mee naar huis, we hadden een filmpje gekeken, daarna zouden we naar campus life gaan, maar ik was erg moe dus was niet gegaan.

dinsdag 18oktober

Dinsdag heb ik ook niet zo veel bijzonders gedaan ik heb wat series gekeken en daarna ben ik met Jack en isabelle buiten op de boederij gaan spelen

woensdag 19oktober

Woensdag na school begon mijn fall break, ik was wel erg telleur gestelt dat we maar 2 dagen plus weekend vakantie hadden, terwijl ik thuis normaal gepsproken een volle week vakantie heb. Ik heb die dag niet veel gedaan, beetje films en series gekeken en we hadden savonds pizza gegeten

donderdag 20 oktober

Donerdag was de eerste dag van fall break waar ik ook erg van genoten heb, ik heb lekker tot 12 uur uitgeslapen en voor de rest de hele dag genikst.

vrijdag 21 oktober

Vrijdag moest ik vroeg op staan want ik ging met sarah en elizabeth naar indionopolis om te gaan shoppen. Het was ongeveer twee uur rijden, maar eerst moesten we jack en isabelle naar school brengen, hun gaan naar een prive school in Wabash, ze hadden daar pannenkoeken als ontbijt dus daar hebben we lekker gegeten, daarna zijn we naar indionopolis gereden. Als eerst gingen we naar de eerste mall, waar voor het meeste dure winkels waren, daarna gingen we naar de anderen mall, met de winkels die ik wel kon betalen. We hebben daar lekker geluncht en geshopt. Daarna zijn we pizza gaan eten en naar de bios gegaan, we hebben de film the girl on the train gezien. Daarna zijn we naar huis gereden.

zaterdag 22 oktober

Zaterdag heb ik eigenlijk de heledag niks gedaan, ik ben er zojuist achtergekomen dat ik deze week eigenlijk geen reet heb uitgevoerd haha, savonds gingen sarah, rayen en elizabeth naar vrienden, dus ik moest eten maken, wat niet zon moeilijke keuzen was. Ik heb voor de derde keer deze week pizza gegeten, ik snap overgins wel waarom somige amerikanen iets dikker zijn, het komt waarschijnlijk door de pizza. Tijdens het avond eten heb ik met jack, william en isebelle een film gekeken op de bank.

zondag 23 oktober

Zondag gingen we naar de kerk, ik was nog in het ritme van lekker uitslapen en niks doen dus ik kwam er 9:15 achter dat we 9;30 vertrokken, ik heb de snelste douche van me leven genomen en snel in de auto gesprongen, na de kerk zijn we mexicaans gaan lunchen met vrienden van sarah en rayn. Na dat zijn we naar huis gegaan want we hadden een family photoshoot. Een vriendin van sarah ging de fotos maken, achter haar huis had ze een bos het weer was erg mooi, dus dat zat gelukkig mee.

Groetjes lotte.

Reacties

Reacties

Mam

Nou ben benieuwd naar de foto's.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!