lottevanderven.reismee.nl

week 25

Hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.

Maandag 9 januari

Maandag zal ik na school met elizabeth naar wabash gaan om onze wenkbrauwen te laten doen, maar toen we in de auto stapte vertelde elizabeth dat sarah had gezegd dat ze dicht waren op maandag dus ging het helaas niet door.

Dinsdag 10 januari

Dinsdag toen ik wakker werd zag ik op mijn telefoon dat we een 2 delay hadden, dus ik kon nog lekker verder slapen toen ben ik er uit gegaan om me klaar te maken voor school maar toen ik uit de douche kwam vertelde elizabeth mij dat school was gecanceld. De hele dag heb ik niet zo veel gedaan, lekker gechilld. Het enige taakje dat ik had gekregen was om te stofzuigen.

Woensdag 11 januari

Woensdag ben ik na school met elizabeth naar wabash gegaan om onze wenkbrauwen te doen. Gelukkig waren ze woensdag wel open. Toen we thuis kwamen was de moeder van sarah er ook net aangekomen. Nadat zijn we weer naar huis gegaan en ben ik met trisha en Jack naar de boerderij gegaan om kalfjes hun “oorbellen” te geven en om wat kalfjes over te zetten.

Donderdag 12 januari

Donderdag zijn Sarah, ryan, william en elizabeth vroeg vertrokken omdat ze voor twee weken naar Israël op vakantie gaan. Daarom was de moeder van sarah er omdat zij gaat oppassen op jack isabelle en mij.

Vrijdag 13 januari

Vrijdag ben ik na school naar huis geweest en een beetje gechillt, na dat ben ik samen met trisha naar dairy queen gegaan en hebben we daar avond gegeten, daarna heeft trisha mij bij de school afgezet want er was een basketbal game. Tijdens de basket ball game had alexis martha lea regan en mij gevraagd of we met haar naar winter formal wilde, super lief. Na de game zijn lea en ik met martha mee naar huis gegaan want we bleven daar logeren. Want ik moest bij iemand blijven logeren omdat host oma samen met jack en isabelle naar ohio gingen om familie te bezoeken.

Zaterdag 14 januari

Zaterdag ochtned zijn we rond 9 vertrokken naar de mall in fort wayne. We waren vroeg vertrokken omdat Hannah, marthas host sister ook mee ging maar om half twee moest werken. We gingen op zoek naar een jurk voor de winter formal maar ik had helaas niks gevonden. Na het shoppen zijn we naar huis gebracht. Ik heb toen wat thuis gechillt en toen ben ik s avonds weer naar martha gegaan samen met lukas en lenny en hebben we daar wat gechilled. Alexis, terian, jerry enzo zouden ook komen maar dat ging toch niet door. Uiteindelijk kwam alexis nog even langs om mij naar huis te brengen

Zondag 15 januari

Zondag heb ik de hele dag niet zoveel gedaan, we waren niet naar de kerk gegaan dus ik kon lekker uitslapen. S Avonds waren we met z'n allen naar dairy queen gegaan om een ijsje te halen, nadat zijn we op de bank een film gaan kijken.

groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!