lottevanderven.reismee.nl

week 26

hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog!

Maandag 16 januari

Maandag heb ik niks bijzonders gedaan.


Dinsdag 17 januarie

Dinsdag heb ik ook niet zoveel gedaan. Deb kwam s middags aan, om host oma wat te helpen met oppassen


Woensdag 18 januari

Woensdag gingen jack isabelle host oma en deb schaatsen in fort wayne, ze hadden me meegevraagd maar ik had niet zoveel zin in. ik ben toen s avonds met trisha bij de mcdonalds gaan eten.


Donderdag 19 januari

Donderdag ben ik toen ik thuis was gelijk aan mijn opdracht voor aardrijks kunde begonnen, we moesten een kasteel bouwen uit cereal dozen en het kasteel moest echt bestaan, ik en haylie hadden het chillon kasteel gekozen in zwitserland


Vrijdag 20 januari

Vrijdag heb ik na school ook aan mijn kasteel gewerkt


Zaterdag 21 januari

Zaterdag kwam mijn jurk binnen die ik had besteld voor de winter dance van volgende week zaterdag, dat kwam goed uit want ik ging shoppen die dat met martha en lea. Lees host ouders hadden ons gebracht en rond een uur of 6 kwam ruth en marthas host broertjes en zusje ons ophalen. Ze nam ons mee uit eten bij steak and shake, dat is een restaurant waar hamburgers kan bestellen met een milkshake, super lekker.

zondag 22 januarie

Zondag heb ik niet zoveel gedaan, ik heb lekker uitgeslapen en ben daarna weer verder gegaan aan mijn kasteel.

groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!