lottevanderven.reismee.nl

week 27

Hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog !

Maandag 23, Dinsdag 24, Woensdag 25 en Donderdag 26 januari

Die dagen heb ik niet zo veel gedaan

Vrijdag 27 januari

Vrijdag na school hebben lea en ik geholpen samen met het tennis team om de zaal voor de winter dance te decoreren, als we dat deden kregen we namelijk korting op onzen tennisballen. Na het helpen ben ik bij lea blijven eten en zijn we daarna weer terug gegaan naar de school voor de basketball game.

zaterdag 28 januarie

Zaterdag kreeg ik wat minder nieuws toen ik wakker werd, mijn moeder facetime sarah en kwam toen mijn kamer toe, mn moeder vertelde me dat mijn oma was overleden en dat ze al bezig was met een ticket terug te boeken, ik zal maandag voor een weekje terug gaan.
Rond 12 uur ben ik met elizabeth en rainer meegegaan naar de kapper, want het was alweer een tijdje geleden dat ik was gegaan. De kapper had m'n haar geknipt, en highlights erin gezet.

Rond 4 uur kwam alexis mij ophalen om door te gaan naar martha, we zouden daar onzen make up doen met alle meiden. De jongens kwamen later. Toen de jongens er waren gingen we met z'n allen gezellig dineren, marthas host ouders hadden een heel diner gemaakt. Na het diner zijn we naar de school dance gebracht. De dance was heel erg leuk en rond een uur of 11 zijn we naar huis gegaan.

zondag 29 januarie

Zondagochtend zijn we naar de kerk geweest, en daarna zijn we gaan eten bij de mexicaan. Toen we thuis kwamen heb ik mijn koffer ingepakt, en ben ik s avonds nog even langs martha gereden om mijn spullen op te halen die ik had laten liggen, we zijn nog langs dollar general om wat snacks te halen voor in het vliegtuig en nog langs de mc gereden.

groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!