lottevanderven.reismee.nl

week 28

Hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.

Maandag 30 januarie

Maandag zal ik terug naar nederland vliegen voor een weekje mn vlucht vertrok om half acht s avonds dus ik kon nog naar school gaan tot het ena laatste uur, sarah kwam me om twee uur ophalen en zijn we naar huis gegaan om m'n spullen te halen en om even omkleden, daarna zijn we naar de basisschool gegaan om carol op te halen want die zal meerijden, we zijn naar chicago gereden omdat vanaf daar mn vlucht zal vertrekken. Ik was best wel zenuwachtig voor de vlucht, want dit is pas de tweede keer dat ik alleen vloog. Ik vloog van chicago naar dublin en van dublin naar amsterdam.


Dinsdag 31 januari

Rond 8 uur kwam ik aan in dublin, ik moest 4 en een half uur wachten voor mijn vlucht naar amsterdam, ik ben toen maar bij de burger king gaan zitten en had een cappuccino besteld met poffertjes, kennelijk kennen ze die ook in ierland. Rond een uur of 1 vertrok mijn vliegtuig naar amsterdam. Ik kwam rond 4 uur aan op schiphol, mijn moeder stond me al op te wachten om me op te halen. Toen ik thuis kwam hebben we met z'n allen lekker tagliatelle met zalm gegeten, daarna ben ik naar naar mijn opa gegaan, en daarna naar mijn oma.


Woensdag 1 februari

Woensdag ging ik met mijn vader en moeder naar de stad om wat nette kleren te halen voor de crematie, uiteindelijk heb ik een shirtje en een rokje bij de sting gehaald met beide hetzelfde printje, wat op een jurkje lijkt maar het toch niet is. Toen we thuis kwamen hebben we wat middag gegeten en gingen ik en mijn moeder nog even naar barneveld om daar nog even te winkelen, toen we thuis kwamen zijn we gaan avondeten, en rond een uur of 9 ben ik naar mn vrienden toe gegaan en heb ik daar gechilled tot een uur of half tien.


Donderdag 2 februari

Donderdag ben ik met mn moeder naar de stad geweest om deze keer normaal te shoppen, we hebben lekker gelunched bij een tentje en daarna zijn we naar huis gegaan. Opa kwam bij ons avondeten en rond een uur of 6 zijn we naar het huis van mijn opa gegaan voor de condoleance in de kerk.


Vrijdag 3 februari

Vrijdag was mijn 18de verjaardag, dat toch wel een beetje leuker is om te vieren in Nederland dan in Amerika. M'n tantes opa en neefje kwamen bij ons middageten, en daarna ben ik met mijn moeder en oma naar leusden toe gereden en mijn oma bij de massage af gezet en zijn wij nog even langs het karwei gegaan om een houten plank te halen, omdat ik bij het vak schilderen een schilderij had gemaakt en we die er op konden nieten en aan mijn oma konden geven, daarna hebben we oma weer opgehaald en hebben we haar terug naar huis gebracht en zijn we weer terug gereden om boodschappen te doen voor die avond.
Rond 6 uur kwamen mijn vrienden, we zouden gezellig met z'n allen gaan eten, mn vader had een 4 gangen menu gemaakt, met toastjes, kippenvleugeltjes, spareribs, patat en ijs als toetje. Rond 10 uur zijn ze naar huis gegaan en ben ik met hen mee gefietst.


Zaterdag 4 februari

Zaterdag was de crematie en die avond was ik met mijn vrienden uit geweest in wekerom.



Zondag 5 februari

Zondag heb ik een beetje uitgeslapen en kwam rond 12 uur estel langs, we hebben toen gezellig gekletst met een kopje soep erbij, rond 2 uur zijn we naar leusden gegaan om boodschappen te doen en hebben we estel afgezet bij het winkelcentrum omdat die daar toch vlakbij woont, na boodschappen ben ik verder gegaan om mijn koffer in te pakken, na boodschappen zijn we nog even bij oma langs geweest, en voor het eten kwam opa nog even langs om afscheid te nemen. Daarna zijn we in amersfoort bij san giorgios gaan eten, omdat mijn zusje een 8,5 voor wiskunde had.

groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!