lottevanderven.reismee.nl

week 29

Hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog!

Maandag 6 februari

Maandag werd ik vroeg wakker gemaakt, want ik zal weer terug naar amerika vliegen. We vertrokken om half zeven want mijn vliegtuig vertrok om half tien, ik heb afscheid genomen van mijn ouders en ben naar dublin gevlogen. In dublin moest ik 2,5 uur wachten tot mijn volgende vlucht, rond 1 uur vertrekt mijn vlucht naar chicago. Toen ik in chicago aankwam moest ik de trein nemen naar het treinstation Clinton, en vanaf clinton naar de union station waaruit ik met de trein naar south bend zal gaan. Ik was best wel zenuwachtig voor dit gedeelte want ik kan echt niet met het openbaar vervoer reizen omdat ik het vrij weinig doet, uiteindelijk is alles goed gegaan, alleen deed mn arm erg pijn van een koffer van 23 kilo die ik mee moest zeulen. Rond 9 uur kwam ik aan in south bend, wat in het noorden van india ligt. Carol en sarah stonden toen al op me te wachten, we zijn nog even langs wendys gereden om wat te eten te halen en daarna naar huis. Rond 12 uur kwamen we aan wat betekend dat ik bijna zo'n 24 uur lang heb gereisd

Dinsdag 7 februari

Dinsdag hoefde ik gelukkig niet na school na zo'n lange dag reizen, ik werd rond 11 uur wakker en heb mn koffer uitgepakt en mijn kamer opgeruimd, rond vier uur was iedereen thuis. We hadden gezellig pannenkoeken met z'n allen gegeten en ik heb ze wat nederlands snoep gegeven.

Woensdag 8 febuari

Woensdag ging ik weer voor het eerst naar school, het was heel leuk om iedereen weer te zien, s avonds zouden we uit eten gaan nog voor trishas verjaadag maar dat ging niet meer door.

Donderdag 9 febuari

Donderdag hadden we een 3 uur delay want de dag er voor was er een laagje sneeuw gevallen waardoor de wegen erg glad waren. Na school kwam trisha mij ophalen om even langs het postkantoor te rijden om een pakketje op te halen. Rond een uur of 6 zijn we naar hunnington gereden om nog uit eten te gaan voor trishas verjaadag. We hebben bij de zelfde pizza zaak gegeten met nana en papa toen sarah en ryan in mexico zaten. Na het eten zijn we naar huis gegaan.

Vrijdag 10 febuari

Vrijdag heb ik niet zoveel gedaan

Zaterdag 11 febuari

Zaterdag ging ik met carol en bill mee naar en amish supermarkt om boodschappen te doen.

Zondag 12 febuari

Zondag gingen we in de ochtend naar de kerk, en daarna eten bij el mez, jerry was dezen keer ook mee naar de kerk, dus hij bleef ook eten bij el mez.

Groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!