lottevanderven.reismee.nl

week 30

Hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.

Maandag 13 febuari

Maandag ben ik na school wezen sporten met lukas lenny en jerry. Ik had eerst ngo 15 minuten op de loopband hardgelopen, daarna vroeg jerry aan mij of ik buiten met hem wilde hardlopen. Ik dacht we maken een klein rondje van de school naar mainstreet en terug. Maar jerry had anderen plannen, hij wilden naar zijn huis hardlopen wat wel een eind is, dus ik besloot terug te gaan. Toen ik thuis was hebben we gezellig met zn alle gegeten.


Dinsdag 14 febuari

Dinsdag zijn lea en ik na school met martha mee gegaan, haar gast broertjes sem en jordan hadden een week geleden twee hagendissen gekregen, en die wilde lea en ik natuurlijk ook even zien, daarna hebben we de hele middag bij martha gechilled en zijn we ook avond wezen eten.

Woensdag 15 febuari

Woendsg heb ik niet zo veel gedaan.

Donderdag 16 febuari

Na school heb ik thuis wat gechilled. Daarna kwamen trisha en britney mij en william ophalen, we hebben toen lekker bij dairy queen avond gegeten..

Vrijdag 17 febuari

Vrijdag ben ik na school samen met lea en de dochter van de coach, karly buiten gaan tennisen, het tennis seizoen begint al over een paar weken, na de tennis zijn we naar leas huis gegaan en heb ik daar avond gegeten, daarna heeft lea haar host vader ons naar de basketbal wedstrijd gebracht.

Zaterdag 18 febauri

Zaterdag bleven martha en ik bij lea logered, het weer was heel mooi, rond de 17 graden

Zondag 19 febuari

Zondag kwamen mijn gast ouders mij na de kerk ophalen, verder heb ik toen nog met Jack en isabelle op de boederij rond gelopen, en savonds hadden we met zn alle samen gegeten .


groetjes Lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!