lottevanderven.reismee.nl

week 31

Hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog!

Maandag 20 februari

Na school ben ik weer wezen sporten, de coach kwam me tegen en vertelde me dat hij mij wat ballen wilde zien slaan, ik heb toen tot 5 uur getennist, daarna kwam carol mij en lukas ophalen

Dinsdag 21 februari

Dinsdag heb ik niet zo veel gedaan

Woensdag 22

Heb ik niet zo veel gedaan


Donderdag 23 februari

Donderdag moesten alle meiden die tennis wilde spelen naar de bibliotheek komen, we gingen onzen tennis kleren passen voor de wedstrijden en daarna hebben we buiten nog wat getennist


Vrijdag 24 februari

Vrijdag heb ik niet zo veel gedaan


Zaterdag 25 februari

heb ik niet zo veel gedaan, de smiths kwamen bij ons s avonds eten


zondag 26 februari

Zondag kreeg ik leuk nieuws te horen, carol had mij een berichtje gestuurd of ik en elizabeth met haar lukas en bethany mee wilde gaan naar florida met springbreak.

groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!