lottevanderven.reismee.nl

week 33

hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog

Maandag 6 maart

Maandag heb ik niet zoveel gedaan


Dinsdag 7 maart

Dinsdag ben ik samen met sarah naar dollar general en cvs gegaan om kadootjes te kopen voor lea haar verjaardag. Toen we thuis waren hebben elizabeth en ik nieuwe bikini gekocht online voor florida


Woensdag 8 maart

Woensdag heb ik niet zo veel gedaan


Donderdag 9 maart

Donderdag vierde lea haar verjaardag, ze was eigenlijk dinsdag jarig. Haar moeder en broer uit Duitsland waren er ook. We hebben gezellig met z'n allen toen avond gegeten.


Vrijdag 10 maart

Vrijdag ben ik s avonds naar martha toe gegaan en hebben we daar avond gegeten en gechilled


zaterdag 11 maart

Zaterdag heb ik niet zo veel gedaan


Zondag 12 maart

Zondag zijn we eerst naar de kerk geweest en daarna weer wezen eten bij el mez. Om 4 uur hadden we afgesproken bij jerry samen met martha en lenny. We gingen bowlen in wabash, na het bowlen zijn we gaan eten bij wendys en hebben we nog gechilled bij jerry thuis.

groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!