lottevanderven.reismee.nl

week 34

hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.

Maandag 13 maart

Maandag begon de eerste tennistraining, maar omdat het de hele dag had gesneeuwd, en het iets van -4 was gingen we binnen wat workouts doen in de plaats van buiten spelen.


Dinsdag 14 maart

Na school had ik weer tennis training, deze keer gingen we ook weer binnen workouts doen omdat het te koud was.


Woensdag 15 maart

Woensdag gingen we voor het eerste buiten spelen. Het was -2 en er stond zon wind dat zelfs de tennisballen op de grond weg waaide, na 10 minuten te hebben gespeeld, zijn we naar binnen gegaan om zo'n 5 keer de trap op en af te rennen, daarna zijn we weer naar buiten toe gegaan.


Donderdag 16 maart

Donderdag gingen we ook weer buiten spelen, het weer was deze keer 2 graden en het zonnetje scheen lekker en er was geen harde wint. S Avonds ben ik met martha ruth, lenny, lukas en jerry naar de film beauty and the beast gegaan, na de film zijn we wat gaan eten bij wendys


Vrijdag 17 maart

Vrijdag hadden we in nutrition and wellness een open lab dag, dat betekende dat je de keukens mocht gebruiken, en het niet uitmaakt wat je kookte zolang je maar je eigen ingrediënten mee nam. Ik en sarah kwamen met het leuke idee om een wedstrijd te houden wie de lekkerste koekjes konden maken, en als ik heel eerlijk mag zijn waren ze beide zo mislukt dat miss benge nooit antwoord had gegeven op wie er had gewonnen.


Zaterdag 18 maart

Zaterdag heb ik niet zo veel gedaan.


Zondag 19 maart

Zondagochtend gingen we eerst naar de kerk en daarna weer mexicaans eten. Voor diner kwamen de smith's langs.

groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!