lottevanderven.reismee.nl

week 35

hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog

Maandag 20 maart

Maandag hadden we na school weer training, het had hard geregent en het miezerde nog een beetje, de coach had bedacht dat we konden gaan spelen met oude tennisballen in de regen.


Dinsdag 21 maart

Na school had ik weer training


Woensdag 22 maart

Na school had ik weer training


Donderdag 23 maart

Na school had ik weer training


Vrijdag 24 maart

Na school weer training


Zaterdag 25 maart

Zaterdag werd ik in de ochtend opgehaald door lea en haar gast moeder. Want we gingen een dagje shoppen, lea en ik moesten wat inkopen doen voor florida. Want lea gaat ook naar florida toe. We hebben nog bij panera lunch gegeten en rond 6 uur was ik weer thuis. Toen ik thuis was ging ik samen met william naar shrek de musical. De school had een musical voorbereid en dit weekend was de uitvoering er van.


Zondag 26 maart

Zondag gingen we eerst naar de kerk en daarna mexicaans eten. Toen ik thuis was had ik alvast mijn koffer ingepakt.

groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!