lottevanderven.reismee.nl

week 36

Hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog !

Maandag 27 maart

Maandag had ik weer training na school

Dinsdag 28 maart

Dinsdag ging ik na tennis training samen met jerry bij de track meet kijken. Alleen het was erg koud dus we besloten eerder naar huis toe te gaan.

Woensdag 29 maart

Woensdag gingen elizabeth en ik na de tennistraining naar wabash toe om onze wenkbrauwen te laten doen, we gingen ook nog even langs walmart om wat lekkers te halen voor in het vliegtuig.

Donderdag 30 maart

Donderdag na het 6de uur verlieten elizabeth en ik de school om naar florida te gaan. Om 3 uur hadden we bij carol afgesproken. Onze vlucht ging rond een uur of 8, na twaalven kwamen we aan bij de vader en moeder van carol die in een stacaravan park in florida wonen. Ze wonen in Largo, in Tampa. We zijn samen met carol bethany lukas en Hannah naar florida gegaan

Vrijdag 31 maart

Toen we vrijdag wakker werden was granma voor ons wafels aan het maken, we hebben dan ook de hele week elke ochtend wafels met aardbeien en slagroom ontbeten. Na het ontbijt zijn we naar het zwembad gegaan om lekker te gaan zonnen, rond een uur of 1 zijn we gaan lunchen en daarna zijn we naar de winkel Ross geweest. Ross is een soort van TJ maxx and Marshalls. Carol vorige exchange student had daar voor 20 dollar haar prom dress gevonden, dus wij waren erg benieuwd wat ze daar hadden. Na ross zijn we weer terug gegaan en weer naar het zwembad gegaan, daarna wat gegeten en toen naar het strand gegaan om de zonsondergang te zien en wat fotos te maken, nadat zijn carol en ik nog even terug gegaan naar ross om mijn prom dress op te halen.

Zaterdag 1 april

Zaterdag hebben we de hele dag tot een uur of 5 op het strand gelegen, daarna hebben we avond gegeten en zijn we naar het zwembad gegaan, daar moesten we voor een tijd blijven want lukas zijn moeder en zussen kwamen om hem te verrassen. Om 8 uur landen hun vliegtuig, we moesten daarom bij het zwembad blijven tot 10.

Zondag 2 april

Zondag gingen we in de ochtend naar de kerk toe. Te kerk waar we heen waren gegaan leek meer op de ziggo dome dan op een kerk. Het was super groot, na de kerk zijn we gaan luchen bij sweet tomatoes, een all you can eat buffet. Daarna zijn we naar huis gegaan en naar een aligator park geweest met iedereen. Helaas hebben we geen enkele krokodil gezien. Na het alligator park zijn we bij het zwembad gaan liggen en daarna zijn we met z'n allen mexicaans gaan eten voor dinner.

groetjes Lotte