lottevanderven.reismee.nl

week 37

Hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog

Maandag 3 april

Maandag vertrokken lukas en zijn familie, ze hadden een hotel 3 uur van onzen plek geboekt om wat famillie tijd te besteden, we hebben ze in de ochtend uitgezwaaid en daarna zijn we lekker bij het zwembad gaan liggen. Na het zwembad zijn we gaan lunchen en nog een keer naar Ross gegaan. Daarna bij het zwembad gelegen en daarna nog even naar tj max en de mall

Dinsdag 4 april

Dinsdag hebben we niet zoveel bijzonders gedaan, we hebben de hele dag bij het zwembad gelegen en zijn wezen lunchen

Woensdag 5 april

Woensdag zijn we naar shell island gegaan, een eiland aan de kust waar heel veel schelpen liggen, we gingen er met de boot heen, het water was mooi blauw en er lagen heel wat schelpen, we hadden wat broodjes mee genomen om daar op te eten, Hannah probeerde dat maar werd aangevallen door meeuwen omdat die het broodje ook lekker vonden. Na shell island zijn we terug gegaan en hebben we wat gechilled, daarna zijn we weer naar marshalls geweest om weer te shoppen en daarna hebben we de amerikaanse versie van expeditie robinson gekeken, survivor

Donderdag 6 april

Donderdag gingen we naar Tarpon Springs. Tarpon springs staat bekend om de sponzen business. We gingen met z'n alle op de boot. Een man op de boot. De boot had een man aan boord die en een oude duikers pak ging duiken naar sponzen, een pak uit het jaar 1900. Na de boot zijn we grieks gaan eten, na dat hebben we nog wat bij het zwembad gelegen

Vrijdag 7 april

Vrijdag gingen we in de ochtend naar het strand, na 5 minuten daar gelegen te hebben kwamen we erachter dat het erg hard waaide, wat niet echt prettig was met de combinatie van zand. We hebben toen gauw carol en granma gebeld of ze ons konden ophalen. Daarna hebben we lekker bij het zwembad gelegen rond 1 uur gingen we lunchen bij steak n shake. Toen ben ik met bethany en hannah snel de supermarkt in gerend om wat bloemen voor granma te halen. Rond drie uur zijn we toen vertrokken naar het vliegveld. Rond 1 uur s nachts kwamen we weer thuis.

Zaterdag 8 april

Zaterdag heb ik niet zo veel gedaan, ik heb lekker uitgeslapen en wat wasjes gedraaid.

Zondag 9 april

Zondag gingen we in de ochtend naar de kerk en daarna weer eten bij el mez. Rond een uur of 6 had sarah me bij jerry af gezet en daar hebben we gechilled tot half tien.

groetjes lotte