lottevanderven.reismee.nl

week 38

hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog

Maandag 10 april

Maandag ben ik samen met sarah en elizabeth na tennistraining naar de florist gegaan, om onze corsages uit te kiezen voor prom


Dinsdag 11 april

Dinsdag had ik na school weer tennis training

Woensdag 12 april

Woensdag hadden we na school onze eerste tennis wedstrijd tegen colombia city. Voor we begonnen vertelde de coach wat we gingen spelen, ik speelde nummer 2 jv singels. Ik had gewonnen met 8-1. Na de wedstrijden zijn we met het hele team bij wendys gaan eten.


Donderdag 13 april

Donderdag hadden we na school weer een tenniswedstrijd. Het was een uitwedstrijd tegen wabash. Ik had gewonnen met 8-5


Vrijdag 14 april

Vrijdag had ik na school weer training en had ik niet zo veel gedaan daarna


Zaterdag 15 april

Zaterdag heb ik overdag niet zo veel gedaan, s avonds ben ik met lukas naar martha toe gegaan om daar een film te kijken. Toen we de film aan het kijken waren was er een ongeluk voor op de weg gebeurd tussen een auto en een motor. Er kwamen zo'n 6 politieauto's, een brandweer en ziekenwagen en een helikopter.


Zondag 16

Zondag was het pasen, s ochtends gingen we naar de kerk om daar te ontbijten, na de kerk service zijn we naar huis gegaan en hebben william elizabeth en ik paaseieren verstopt voor jack en isabelle die ze daarna gingen zoeken. Toen zijn we gaan lunchen bij vrienden van sarah en ryan, en heb ik s avonds geholpen met melken.

groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!