lottevanderven.reismee.nl

week 39

hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog

Maandag 17 april

Omdat elizabeths auto kapot is, zijn we na de training met leiah mee gereden naar de zonnebank studio waar we even onder de zonnebank zijn gegaan, sarah kwam ons daarna ophalen. En daarna heb ik nog even geholpen met melken.


Dinsdag 18 april

Dinsdag hadden we een tennis wedstrijd tegen mocanaqua, het was een uur rijden, ik had gewonnen met 8-1 en na de wedstrijd zijn we met het team naar wendys gegaan.


Woensdag 19 april

Woensdag hadden ook weer een uitwedstrijd na school, maar deze ging helaas niet door vanwege de regen..


Donderdag 20 april

Donderdag hadden we een thuiswedstrijd tegen wawasee, alleen door de regen begon die later, na een hele tijd binnen gewacht te hebben konden we eindelijk spelen, helaas heb ik verloren met 6-4


Vrijdag 21 april

Vrijdag hadden we tennistraining, na tennis ben ik met lea en martha meegegaan naar leas huis en hebben we daar gechilled


Zaterdag 22 april

Zaterdag hadden we een tennistoernooi, de bus vertrok om 6:45 dus we moesten vroeg op school zijn. De eerste wedstrijd had ik samen met lauren gespeelt en hadden we gewonnen met 6-0 6-0. De tweede wedstrijd hadden lauren en ik ook gewonnen maar dan met 6-1 6-4. Toen we terug bij de school aankwamen waren lenny en jerry daar tennis aan het spelen een later kwam lukas ook nog, toen heb ik met hun nog wat rond gehangen. Later kwamen we carol tegen die ons meenam naar dairy queen en ons daarna had afgezet


Zondag 23 april

Zondag hadden we in de ochtend kerk en daarna gingen we weer eten bij el mez, verder heb ik die dag niet zoveel gedaan.

groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!