lottevanderven.reismee.nl

week 40

hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog


Maandag 24 april

Maandag hadden wij eigenlijk een wedstrijd maar ik was niet gegaan omdat mijn ouders en zusje die avond zouden komen. Na school ben ik daarom gelijk naar huis gegaan, en rond half acht kwamen ze aan, we hebben toen met z'n allen avond gegeten


Dinsdag 25 april

Dinsdagochtend hadden mn ouders en floor mij naar school toe gebracht, na school had ik weer tennistraining, mijn ouders kwamen me daarna ophalen en toen zijn we naar walmart gegaan.


Woensdag 26 april

Woensdag had ik na school een tennis wedstrijd uit tegen homestead, ik had na een twee uur lange tenniswedstrijd met een tie breaker gewonnen, daarna ben ik met mn ouders en floor naar fort wayne gegaan, we zijn toen even de mall in gegaan en daarna zijn we wat gaan eten. Toen we zaten te eten onweerde en regende het zo hard dat de elektriciteit uitviel, dus we hebben lekker gedanst in het donker.


Donderdag 27 april

Donderdag had ik na school een wedstrijd bij northfield, ik speelde samen met bethany nummer 1 varsity doubles en we hebben gewonnen met 6-0 6-0. Na de wedstrijd ben ik met mn ouders en floor wat wezen eten in een restaurant.


Vrijdag 28 april

Vrijdag ging floor een dagje met mij mee naar school, we hebben niet zoveel bijzonders gedaan want alle freshman's waren weg. Om half een kwamen mijn ouders en carol ons allemaal ophalen want we hadden presentaties bij een basisschool in northfield. Na de presentaties zijn ik mn ouders en zusje even naar walmart gegaan en nog wat andere winkels, daarna zijn we gaan eten bij het restaurant bij het hotel waar mijn ouders zaten.


Zaterdag 29 april

Zaterdag was het prom. Om half drie ging ik met elizabeth en mijn ouders naar de kapper om mijn haar te laten doen, daarna hadden ze me afgezet bij lea, lea martha en ik gingen daar ons haar en make up doen. Om half 5 kwam de rest en hebben we buiten fotos gemaakt. Om 6 uur hebben we bij mij thuis met z'n allen diner gegeten. Daarna zijn we naar de school geweest waar ze een rode loper hadden waar wat vragen werden gesteld, toen zijn we met met iedereen naar karly en kelsey gegaan om daar dessert te eten. Toen gingen we naar de prom. Prom was erg leuk, het was alleen voor juniors en seniors. Na prom zijn we naar lea gegaan om even om te kleden en toen heeft leas host mom ons naar after prom bij de school afgezet. After prom was in de school, en een organisatie kwam daar om wat improviseer stukjes te laten zien


Zondag 30 april

Zondag kwamen mijn ouders me ophalen want we gingen een weekendje naar indianapolis. Het regende de hele dag dus we hebben niet zoveel gedaan, we even downtown indianapolis geweest en daarna hebben we een hotel opgezocht. Bij het hotel zat het restaurant cracker barrel waar we hebben avond gegeten.

groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!