lottevanderven.reismee.nl

week 42

hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog

Maandag 8 mei

Maandag hadden we na school een tennis wedstrijd tegen ttip valley, ik speelde samen met lauren dubbels en we hadden gewonnen met 6-1 6-2


Dinsdag 9 mei

Dinsdag hadden we ook een tennis wedstrijd tegen withko, ik speelde samen met elizabeth dubbels en we hadden gewonnen met 8-1


Woensdag 10 mei

Woensdag hadden we een wedstrijd thuis tegen peru, na de wedstrijd hadden we senior night. We gingen met het hele team in de bibliotheek eten, de coach zei over alle seniors en exchange students wat leuks.


Donderdag 11 mei

Donderdag hadden we geen training, omdat we deze week al drie wedstrijden hadden gehad.


Vrijdag 12 mei

Vrijdag hadden we na school weer trainen, na trainen ben ik met martha gaan chillen bij haar thuis.


Zaterdag 13 mei

Zaterdag was er nog een tennistraining, ik ben daar heen gefietst en daarna ben ik nog even naar de winkel geweest om bloemen voor sarah voor moederdag te halen .


Zondag 14 mei

Zondag was het moederdag, we zijn met z'n allen wezen ontbijten bij een restaurant in het dorp, rond een uur of 5 ben ik met jerry naar dairy queen gefietst, en hebben we daarna lenny opgehaald, en zijn we naar de covered bridge en de watertoren heen gefietst en hebben we daar wat fotos gemaakt, daarna zijn we naar el mez gegaan om wat te eten.

groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!