lottevanderven.reismee.nl

week 43

hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog



Maandag 15 mei

Maandag hadden we een wedstrijd na school tegen southwood, die had ik gewonnen met 8-4. Na de wedstrijd was er voor de seniors een awards night, alle seniors die zich hadden opgegeven voor scholarships kregen die. Wij exchange students waren ook uitgenodigd


Dinsdag 16 mei

Dinsdag had ik na school tennis training, na de training ben ik samen met lea en lindsay naar mc donalds gegaan. Toen ik thuis was had Sarah nog iets nodig en zijn trisha en ik even langs de supermarkt gegaan


Woensdag 17 mei

Woensdag gingen lea lindsay en ik na school naar de sectionals van tennis, alleen varsity speelde in de sectionals, lindsay moeder ging ook mee. Op de weg terug zijn we met z'n allen wezen eten bij bob evans.


Donderdag 18 mei

Donderdag kwamen na school lea en martha bij mij chillen


Vrijdag 19 mei

Vrijdag was n ik na school naar huis gegaan, s avonds had ik pannenkoeken gebakken.

Zaterdag 20 mei

Zaterdag was ons goodbye party bij carol, we hebben mensen uitgenodigd en daar de hele avond gechilled.


Zondag 21 mei

Zondag werd ik om 9 uur opgehaald door carol, bill, lukas en lenny, we werden bij martha afgezet en hebben daar met z'n allen pannenkoeken voor ontbijt gegeten, jullie, ebba en kennedy waren er ook, daarna ben ik naar huis gegaan en ben ik later die dag nog naar jerry gegaan samen met lukas en lenny.

groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!