lottevanderven.reismee.nl

week 44

hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog


Maandag 22 mei

Maandag na school zijn martha en ik samen met lea naar leas huis gegaan, daar hebben we gechilled en avond gegeten. Rond 7 uur zijn we naar de school gegaan om naar het choir concert te kijken, daarna ben ik met lindsey naar dairy queen gegaan om daar een ijsje te eten met haar vrienden


Dinsdag 23 mei

Dinsdag kwam lindsey me om 7;10 ophalen en hebben we een vriendin van haar opgehaald en daarna zijn we bij mcdonalds ontbijt wezen halen. Na school ben ik met martha mee naar huis gegaan en hebben we daar gechilled


Woensdag 24 mei

Woensdag zijn martha en lea met mij naar mijn huis gegaan na school.


Donderdag 25 april

Donderdag zijn we na na school bij lea wezen chillen, lease host grandma kwam ons oppikken en ze was echt super cool, we zijn met haar even bij mcdonalds een mcflurry wezen eten en daarna zijn we wezen chillen bij lea, voor lea haar finale moest ze om 7 uur op school zijn om haar muziek final te doen, daar zijn we mee geweest en daarna hebben we nog een tijdje bij de mcdonalds gezeten


Vrijdag 26 april

Vrijdag kwamen na school lea en martha met mij mee, we zijn daarna naar lindsay gelopen, want ze had ons uitgenodigd voor een feest. Later die avond zijn we met z'n alle naar de bioscoop gegaan om naar de nieuwe film van pirates of the caribbean te gaan. Halverwege de film stopte die, de stroom was namelijk uitgevallen.


Zaterdag 27 april

Zaterdag gingen we naar ebbas graduation party, daar hebben we gezeten tot een uur of 11, s avonds bleef martha bij mij slapen


Zondag 28 april

Zondag waren martha en ik niet naar de kerk gegaan, we hadden in de ochtend pannenkoeken gebakken en rond 12 uur werd martha weer opgehaald


groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!