lottevanderven.reismee.nl

Even voorstellen

Hallo allemaal,

In augustes vertrek ik voor 10 maanden naar Amerika toe. Ik ga daar op een exchange year om veel ervaring op te doen en omdat natuurijk vloeiend engels te kunenn spreken aan het einde van het jaar.

Ik kwam met dit geweldige idee rond het einde van het derde jaar, omdat ik eigenlijk nog niet zo goed wist wat voor soort mbo ik leuk zal vinden. Ik droomde er altijid al van om in amerika te wonen en daar naar de high school te gaan. Dat komt vooral door de amerikaanse films en door de verhalen van mijn moeder, want die heeft namelijk precies het zelfde gedaan als wat ik ga doen dit komend jaar.

In het begin van de vierde begon mijn moeder het iets serieuser te nemen, want ja zij had het natuurljk ook gedaan. Daarom had ze ons in september aangemeld voor een infomatie avond in Zwolle van EF de organisatie waar ik mee op exchange year ga. We besloten om mij op exchange year the sturen. En in oktober had ik al een interview gesprek in een NH hotel in Utrecht. Daarna belden ze en zeide ze dat ik mee mocht doen aan het exchange year.

Na dat moest ik veel dingen over mij zelf invullen om een geschikt gast gezin voor mij te vinden. En in febuarie belde ze eindelijk om te vertellen dat er een gast gezin was in Indiana. Het gezin was een welcom family dus het was nog niet zeker of ik daar echt heen ging of ik toch nog in een ander gast gezin kwam.
Maar toen ik op het punt stond om weg te gaan voor koningsnacht in april kwam mijn moeder enthousiast naar me toe rennen om te zeggen dat mijn echte gast gezin mij een mailtje had gestuurd om te vertellen dat ik bij hun in huis kom voor een jaar.

Ik kom dit jaar in de staat Indina in een klein plaatse North Manchester. Mijn gast gezin woont op een boedrij met 300 koeien, katten een hond en nog meer dieren, dus ik ga me daar zeker vermaken.

Ik zal jullie op de hoogte houden via deze blog.

Groetjes Lotte

Reacties

Reacties

floor van der ven

idc

Nienke

Joeeeee, vet leuk Lot!
Ik ga je volgen hoor!
Heel veel succes met het inpakken van je koffer :)

Je gaat het vast super hebben!
Dikke kus, Nienke ????

Gerben

We zijn vet jaloers hier in de Ardèche op je spannend avontuur! Heel veel plezier en geniet ervan. Wij gaan genieten van alle blog verhalen die ongetwijfeld gaan komen.

Goeie vlucht morgen en alvast veel plezier in the big Apple de eerste paar dagen.

Groetjes, Gerben, Diana en Sytse.

Taco

Vandaag gebombardeerd met foto's en berichtjes op whatsapp. Vertrek was wat problematisch vanaf Schiphol begreep ik, maar gelukkig heb je de aansluiting wel gehaald. Nu ik dit zit te schrijven zie ik dat je weer boven land zit, dus nog even en je land op JFK en dan gaat het grote avontuur pas echt beginnen. Spannend hoor. Ik blijf het volgen natuurlijk. Geniet de komende 2 dagen van de Big Apple, een geweldige stad waar ik ook verschillende keren geweest ben. Maak vooral veel foto's zodat wij ook mee kunnen genieten.

Taco

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!