lottevanderven.reismee.nl

week 41

hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog

Maandag 1 mei

Maandag was het weer gelukkig wat mooier we zijn weer downtown indianapolis geweest en zijn wezen shoppen en we hebben van alles gezien, daarna zijn we gaan lunchen bij subway en toen zijn we weer terug gereden naar huntington, waar mijn ouders een hotel hebben gevonden. Daarna zijn we gaan eten bij een pizza place.


Dinsdag 2 mei

Dinsdag moest ik weer gewoon naar school. Na school hadden we tennis fotos en ook eigenlijk een wedstrijd, maar die werd afgelast omdat het zo hard waaide, de tennistraining ging nog wel door. Na de tennis kwamen mijn ouders mij ophalen, ze hadden een koffer mee fenomenen waar ik alvast al mijn kleding kon instoppen die ik niet meer draagt, zodat ze die alvast konden meenemen naar nederland. Daarna zijn we wezen eten bij bill en carol.


Woensdag 3 mei

Woensdag had ik na school een tenniswedstrijd in huntington, helaas hadden bethany en ik die verloren, mijn ouders en floor kwamen ook kijken en daarna zijn we wezen uit eten.


Donderdag 4 mei

Donderdag hadden we de world's fair, we kregen een land en daar moesten we een poster van maken en uiteindelijk presenteren, de world's fair duurde de hele dag. Mijn ouders en floor kwamen ook even langs om te kijken en daarna heb ik afscheid van de fenomenen omdat ze naar huis toe gingen. Tennis training was gecancelled omdat het de hele dag had geregend.


Vrijdag 5 mei

Vrijdag hadden we na school weer trainingen


Zaterdag 6 mei

Zaterdag heb ik niet zoveel gedaan


Zondag 7 mei

Zondag kwamen de smiths en de mozes langs om de garage op te ruimen voor elizabeths graduation party, ik heb daar ook mee geholpen en daarna hebben we met z'n allen gelunched

groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!