lottevanderven.reismee.nl

Week 2

Hallo allemaal,

Maandag 8 augustes

Maandag moest ik vroeg opstaan om mee te gaan naar elizabeths voetbal trainig. De training begon om 7 uur, dus we moesten vroeg opstaan. Na dat ik een uur op de bank gezeten had om naar de training te kijken kwam sarah langs om me mee te nemen naar miss Denny voor het kiezen van mijn vakken. En daarna ben ik weer verder gaan kijken. Ik kon nog niet mee spelen met de trainingen omdat mijn sport papieren nog moesten ingeleverd worden. Na dat ben ik weer verder gaan kijken. De voetbal trainingen in de zomer vakantie duren 2,5 uur dus best wel lang. Na de voetbal training gingen we met het hele team ontbijten bij iemand.

Dinsdag 9 augustes

Dinsdag kwamen de soccer girls bij ons ontbijten, ik ben niet naar de training gegaan omdat ik nog niet mee mocht spelen. Na dat ben ik met elizabeth en emily naar fort wayne geweest en daar wezen shoppen. Toen we thuis waren gingen we samen met sarah jackson en isabelle naar wallmarkt om school spullen te halen. Wall markt is super groot en ze verkopen er letterlijk alles. Na onzen school spullen hebben gekocht zijn we naar apple bees gegaan, dat is een resaurant.

Woendag 10 augustes

Woensdag heb ik een beetje uitgeslapen, daarna ben ik direct met sarah en elizabeth naar fort wayne gegaan om weer te shoppen, maar dit keer bij anderen winkels. We hebben gelunch in fort wayne, en daarna jacksone en isabelle opgehaald van school. Hun gaan in wabash naar school. Op de terug weg naar huis hebben we een smoothie gehaald. En daarna ben ik wezen zwemmen. Die avond was er in north machester iets van muziek dus daar gingen we met elizabeth en rainer heen, rainer is elizabeths vriendje. In town heb ik marta weer ontmoet, zij zat in de zelfde groep als mij met de welcomes days en heeft ook een host family in north manchester.

Donderdag 11 augustes

Donderdag mocht ik voor de eerste keer mee voetballen, na de training gingen we naar huis om te douchen om daarna weer terug te komen voor de fotos. Na dat ben ik met elizabeth gaan luchen bij een koffie tent en weer gaan zwemmen. Savonds gingen we met het gezin met zn alle avond eten om nog een beetje elizabeths verjaardag te vieren, ook vrienden van sarah en rayn kwamen mee eten.

Vrijdag 12 augustes

Vrijdag hadden we weer een vroege voetbal training, toen we daaar klaar mee waren gingen we naar huis en daarna naar Wabash, dat is een dorpje naast north manchester. Vrienden van sarah en ryan gaan zaterdag trouwen dus wij moesten helpen met het decoreren van de kerk. Savonds was de recpetie daarvan, maar ik hoefde daar niet heen dus ik werd bij carol en bill afgezet, daar heb ik gegeten na het eten hebben we marta opgehaald en naar de fun fest gegaan.



Zaterdag 13 augustus

Zaterdag moest het hele voetbal team verplicht de 5k hardlopen. De 5k is een ding dat ze elk jaar doen daar als het fun fest er is, een soort van kermis ofzo. Je moet dan 5 km gaan hardlopen. Ik dacht dat 5 km veel was, maar het viel uit eindelijk wel mee want ik heb de hele 5k gehardloopt en niks gewandeld, dus ik ben aardig trots op mezelf. Na dat zijn we naar huis gegaan en daar een beetje gechilt. We moesten op de wedding zijn om 7 uur dus ik had alle tijd van de wereld om me op te maken. Ik reed samen met ryan en wat vrienden van hun naar de wedding maar eerst waren we gaan eten in een soort van mc donalds maar dan anders, ik weet niet meer hoe het heet. Maar ik niet zon honger omdat ik al een pizza op had daarvoor, en de pizzas zijn hier behoorlijk groot, gelukkig heb ik hem gedeelt met jackson. De wedding was erg mooi, dit was de eerste wedding waar ik ooit heen was geweest. Het was in een kleine kerk in wabash.

Zondag. 14 augustus

Zondag werd ik wakker gemaakt door elizabeth omdat we naar de kerk moesten. Toen we aankwamen was de kerkband aan het spelen, de kerk hier is zo anders dan in nederland, ze hebben hier namelijk hippere kerk muziek. Na dat ben ik even in bed gaan liggen en kwam sarah naar me toe of ik mee naar de film wilde maar daar voor moest we naar een bathtimse geen idee hoe je het schijft, het is een soort van dopen. Dus we gingen daar heen en het was bij een creek, het was best mooi om dat te zien. Na dat zijn we naar bad moms geweest met sarah en haar vriendinnen. Het was echt een grappige film, toen zijn we naar de panda express geweest. In de avond heb ik nog een film gekeken met trisha en william

Groetjes Lotte

Reacties

Reacties

Taco

Good story, keep it Up! Like the training part...

Estelle

Super Lot! Ik kan niet wachten om de rest van je verhalen te horen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!