lottevanderven.reismee.nl

week 5

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.

maandag 29 augustes

Maandag had ik eerst school en daarna voetbal training, tijdens de voetbal training moesten de seniors weg om senior fotos te laten maken, we waren toen nog maar met een klein groepje over. De coach vertelde ons dat we de flamingos moesten verplaatsen, en aangezien elizabeth de enige was met een auto moesten wij ze verplaatsen, na het verplaatsen gingen we langs dairy queen om een blizzert te halen, dat is een soort van mc flury.

dinsdag 30 augustes

Dinsdag had ik na school een voetbal wedstrijd toen we begonnen scheen het zonnetje mooi maar na een tijdje begon het te onweren en te regenen dus moesten we eerst naar binnen gaan om te schuilen. Toen het eindelijk was gestopt met regenen en onweren mochten we weer verder spelen. Ik heb toen uiteindelijk iets van 7 minuten gespeeld, ik was blij dat de coach me weer uit het veld haalde, want mijn conditie kon dit namelijk niet aan. Gelukkig hadden we wel met 2-1 gewonnen.

donderdag 1 september

Donderdag gingen we na het traingen kijken bij de wedstrijd van de jongens. Het voetbal team van de jongens heeft twee teams, kort samen gevat een team voor de jongens die goed kunnen voetballen, en het anderen team voor de jongens die eigenlijk toch niet zo goed zijn. Na de eerste wedtrijd van de jongens hebben gekeken zijn we met wat vriendinnen van elizabeth langs de mc drive gegaan omdat we honger hadden. Daarna begon de anderen wedstrijd.

vrijdag 2 september

Vrijdag hadden we geen training omdat Jen, de coach haar broer ging trouwen. Dus we waren vroeg uit. Kelly een vriendin van elizabeth ging mee naar ons huis, maar voordat we naar huis reden, reden we eerst naar haar huis om twee katten op tehalen. Ze had nest met kittens gekregen maar haar vader wilde ze niet houden en aangezien wij op een boederij wonen mochten we ze hebben. Na dat we thuis waren en ik had ge face timed met mijn moeder gingen we bij de buren pizza eten. De buren hebben een soort van organishe boederij of zo. En maken op vrijdagen pizzas die je dan daan kan eten. We hebbben daar toen pizzas gegeten en na dat naar jacksons voetbal wedstrijd gekeken. Na dat gingen de kinderen van vrienden van sarah en ryan mee naar ons, ze bleven logeren namelijk.

zaterdag 3 september

Zaterdag heb ik niet zo veel gedaan, ik heb lekker uitgeslapen en de hele dag netflix gekeken.

zondag 4 september

Zondag zijn we niet naar de kerk geweest. Ik heb toen met sarah een film gekeken. Ik heb geholpen met melken en na dat zijn we naar de film geweest met elizabeth en rainer. We zijn naaar de film Ben-Hur geweest en na dat wezen eten bij apple bees.

groetjes Lotte

Reacties

Reacties

Mam

Nou kanjer.. Dat was weer een volle week. Druk druk druk.. Gelukkig zo nu en dan effies tijd om nog met ons te kletsen. We blijven benieuwd naar je Amerikaanse leventje. Absorbeer zou ik zeggen.

julia

Als je iets minder pizza en mac eet kan je conditie het misschien wel aan ????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!