lottevanderven.reismee.nl

week 6

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog!

maandag 5 september

Maandag was het laborday, dus we waren vrij. Ik ben toen samen met Elizabeth en Rainer naar de mall in fort wayne gegaan en wat geshopt. Later die dag heb ik nog geholpen met melken.

dinsdag 6september

Dinsdag had ik na school weer voetbal training, het was super warm toen.

woensdag 7september

Woensdag hadden we na school een wedstrijd tegen hunnington. Ik mocht in de tweede helft spelen. Toen ik de bal naar voren wilde schoppen raakte ik in de plaats van de bal een van de tegen standers haar voet. Het deed eigenlijk best wel pijn, maar bij haar meer want zei moest huilen wan ik best wel zielig vond. Helaas hadden we 5-0 verloren.

donderdag 8september

Donderdag hadden we nog een wedstrijd. Ik heb die wedstrijd helaas niet gespeelt.

vrijdag 9september

Vrijdag had ik na school voetbal training. En na dat zijn we gaan eten met het hele voetbal team bij Dan, een van onze coaches. Zijn vrouw had voor ons allemaal gekookt. Het was super gezellig, en het toetje was heerlijk. Het was iets van pudding met oreo. En normaal vind ik pudding echt om uit te kotsen. Maar dit was best wel lekker. Dan woont aan een klein meertje/vijver. Dus ben helaas door alle mogelijke muggen daar gestoken.

zaterdag 10september

Zaterdag hadden we een wedstrijd in de ochtend. Het voetbal team waar we tegen moesten spelen bevatten alleen maar hispanishe meiden, en hispanishe choaches. Ze praatte alleen maar in het spaans. Er zat een blank meisje in het team, haar gemiddelde cijfer for spaans moet denk ik wel een A+ zijn, want ik heb geen een van de meiden in het engels horen praten. Gelukkig hebben we gewonnen met 1-0. Ik heb zelf ook nog een aantal minuten gespeelt. Toen we thuis waren ging ik met sarah naar Sprint toe. De telefoon maatschapij waar mijn host family bij zit. Ze gingen mij toevoegen tot hun plan, wat betekend dat ik hun bell en sms minuten en data kon gebruiken en ik eindelijk een amerikaans nummer kreeg. Het duurde super lang voor we het voor elkaar kregen omdat er iets mis was of zo. Het sprint winkel waar we heen gingen, was in warsaw, dus een eindje verder weg. De jongen die ons hielp vond het vervelend dat we zo lang moesten wachten dus ik mocht een viruteel reality bril op met zon telefoon er in. best cool. Het was sarah en ryans aniversity, dus hun gingen uit eten. En ik heb de rest van de avond een film gekekenen, en weer pizza gegeten.

zondag 11september
Zondag gingen we naar de kerk en daarna eten bij El Mez, wat de mexicaanse resaurant is van het dorp. Daarna ging ik met martha, lukas en lenny naar fort wayne we gingen eerst shoppen en daarna naar de film dont breathe. Super spannende film, maar ik heb denk ik slaap problemen voor de komende week. Toen ik thuis kwam heb ik de was opgevouwen en daarna naar bed geweest.

groetjs lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!