lottevanderven.reismee.nl

week 7

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.

maandag 12september

Maandag hadden we weer naar school weer soccer practice. Toen we bezig waren met trainen zei de jen, de coach dat we moesten stoppen en toen begon ze uit te leggen dat ze niet vond dat wij ons best deden met voetbal. Na 20 minuten gepraat te hebben mochten we weer verder. En toen na 30 minuten verder getrained te hebben stuurde ze ons weg. Ik heb het gevoel dat ze high school voetbal hier erg sireus nemen.

dinsdag 13september

Dinsdag was niet echt een bijzonderen dag, we hadden tomaten soep voor lunch wat ik erg lekker vond, en voor diner hadden we pannenkoeken. In de avonden kwamen lukas en zijn host vader, will nog even langs om een auto te brengen ofzo.

woensdag 14september

Woensdag hadden we na school een thuis wedstrijd tegen Witko. Ik werd er al in de eerste helft ingezet, terwijl jen mij normaal in de tweede helft er in zet. En vol verassing had ik gescoord die wedstrijd. De eerste 1-0 had ik gemaakt. We hadden uiteindelijk de wedstrijd gewonnen met 2-0.

donderdag 15september

Donderdag was er niks gebeurd.

vrijdag 16september

Vrijdag ging ik na practice met elizabeth naar michigan. En was een lange auto reis, terwijl het de staat boven ons is. De auto rit duurde 3,5 uur. Voor dat we gingen hadden we nog even bij de mc donalds gegeten.

zaterdag 17september

Zaterdag had debt, een vriendin van sarah waar we verbeleven wafels gemaakt in de ochtend, na dat gingen we naar een strand huis waar de dochter van debt, rachel schoon maakt. Daar hadden we geholpen en na dat zijn we gaan zwemmen in lake michigan. De het meer is super groot en lijkt meer op een zee dan op een meer, het water was lekker warm en de golven waren hoog, dus we gingen met een soort van kleine surfplanken in het water. Na dat zijn elizabeth en ik naar haar opa en oma gegaan, ze waren aan het camperen op ongeveer 30 minuten hier vandaan, daar hebben we avond gegeten en na dat zijn we naar country dairy geweest. Een land winkel waar ze zuivel producent verkopen, we hebben daar een ijsje gegeten een ijs gekocht om mee naar huis te nemen, in totaal 6 bakken of ijs. Sarah an rayn komen uit michigan, ik denk dat ze het ijs daar miste. Na dat zijn we weer terug gegaan voor een night swim, en hebben we een van de honden daar gewasssen in het meer.

zondag 18september

Zondag gingen we ontbijten met de opa en oma, ze hadden pannenkoeken bacon en eiren, super lekker. Na dat zijn we even gaan zitten bij het huis en ben ik gaan kajakken met de oudste zoon van debt, gram en zijn vriendin. Debt woont aan aan kleiner meer, dat uiteindelijk uit komt in lake michigan. Na dat zijn we weer terug gegaan naar lake michigan, helaas waren de golven zondag niet zo hoog. Toen we klaar waren gingen we naar het huis van de opa en oma van mijn gast gezin, ze waren weer thuis, we wonen namelijk ook in michigan zon ongeveer een uurtje zuid van het het huis van debt, dus het was mooi op de weg terug. Zei wonen ook aan het meer dus daar hadden we ook nog even gezwommen, na dat zijn we een hot dog gaan eten bij een hotdog kraam daar.

groetjes lotte

Reacties

Reacties

Taco

Poeh, de avonturen houden niet op, ik verslind ze en zie het voor me. Cool dat scoren met soccer, you're doing good girl!

Mama

Top girl. Was zo benieuwd naar he avonturen bij dat grote lake. Als je iede weekend op avontuur gaat kunnen we niet meer facetimen. Ook niet handig. Dit avontuur was in iedergeval wer leuk om te lezen. Op naar de nieuwe week.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!