lottevanderven.reismee.nl

week 9

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.

maandag 26september

Maandag had ik niks bijzonders gedaan, na school hadden we training, en daarna zijn we naar huis gegaan.

dinsdag 27september

Dinsdag na training ben ik gaan kijken bij de voetbal training van jackson.

woensdag 28september

Woensdag hadden we na school een wedstrijd tegen peru, die hebben we gewonnen met 3-1.

vrijdag 30september

Vrijdag zijn we na de training naar jack zijn wedstrijd gegaan. Er was ook een football game bij de school, maar ik was best wel moe en had geen zin om er heen te gaan.

zaterdag 1 oktober

Zaterdag moest ik vroeg op de school zijn, want de school bus vertrok om 8 uur sochtends. We hadden een anderen wedstrijd. We moesten hier anderhalf uur in de bus voor zitten, super lang. Gelukkig hadden we de wedtrijd wel gewonnen met 3-1. Verder heb ik die dag niks bijzonders gedaan. Ik heb sarah nog geholpen met koken, en heb boterkoek gemaakt.

zondag 2oktober

Zondag was ik na de kerk mee gegaan met marthas host moeder. Marthas host zusje, hannah was jarig zaterdag en mocht daarom met drie vriendinnen gaan shoppen in fort wayne. En martha mocht ook iemand mee genomen. We gingen naar de mall die niet overdekt was, ik had wat nieuw kleren nodig, zoals truien, omdat het hier echt wat kouder begint te worden. Helaas waren waar wij heen gingen geen goede kleding winkels, dus ik heb helaas geen kleding kunnen kopen. Na het shoppen zijn we met zn alle wat gaan eten.

Sorry dat deze week zo kort is, maar ik heb enemaal niet zo veel gedaan haha.


Groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!