lottevanderven.reismee.nl

Week 11

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.

maandag 10oktober

Maandag had ik na school geen training. Omdat we zaterdag gewonnen hadden had de coach ons een dagje vrij gegeven. Na school ging ik mee met martha om daar te chillen. Rond een uur of zes kwam Alexis ons oppikken want we gingen naar ‘’campus life’’. Ze vertelde dat je daar allemaal spelletjes met elkaar ging doen, nieuwe mensen leert kennen en dat we daar voor naar de mc gingen, dus ik ging graag mee. Voor de mc hebben we nog even Lukas op gepikt, want die ging ook mee. De ‘’campus life’’ was in een soort van club huis eerst gingn we allemaal spelletjes spelen, en daarna gingen we een stukje kijken van de film freedom writers. Na dat stukje gingen we in drie cirkels zitten en gingen we over onze gevoelens praten. Een beetje onverwachts, maar kendelijk vinden mensen het leuk om er heen te gaan, want er waren best veel mensen van school. Als ik heel eerlijk ben vond ik er geen drol aan. Behalve de mc en het gratis wifi dat ze er hadden haha.

dinsdag 11oktober

Dinsdag ging na school de practice gewoon door.

woensdag 12oktober

Woensdag hadden we na school geen normale training, maar gingen we door het dorp hardlopen. De coaches hadden een scavender hunt uit gezet. We kregen een papier mee met allemaal opdrachten die we moesten doen, en daar moesten we een foto van maken. Het was best wel leuk, ik zat in een groepje met lauren, behtany en gabie. Na de hunt gingen we nog een keer met zn alle eten, de opa van Rinessa had eten voor ons gehaald, pasta met iets van knoflook, super lekker!

donderdag 13 oktober

Donderdag gingen we na trainen naar huis. Want de ouders van sarah kwamen langs, hun wonen in Michigan. Ze kwamen hier even een tussen stop maken, want zondag was de verjaardag van sarahs opa in ohio.

vrijdag 14 oktober

Vrijdag hadden we met de bloemen klas weer bloemstukjes gemaakt. We doen dat elke vrijdag. Na school had ik weer training. Na training kwamen martha en ruth ( haar host moeder) mij op halen van practice want ik ging bij martha chillen die avond. We gingen een film kijken en ze hadden pizza besteld.

zaterdag 15 oktober

Zaterdag hadden we de grote wedstrijd van de regionals. We moesten spelen tegen Belmount. Voor de wedstrijd gingen we nog ontbijten met zn allen. We hebben de wedstrijd helaas verloren met 3-0. Wat betkende dat voor ons het voetbal seizoen over is. Na de voetbal met ik met sarah naar huis toe gereden. Na het voetballen ben ik met sarah en isabelle mee gegaan om boodschappen te doen. We namen jackson ook mee om hem even af te zetten bij een kinderfeestje waar hij ook zal blijven slapen. Toen we hem afgezet hadden zijn we even snel langs de mc drive gereden om even wat kip nuggets te halen. Na dat gingen We gingen eerst naar de aldi, waarvan ik niet eens wist dat die ook in amerika zat haha. Daarna naar een anderen supermarkt, en als laatse naar wallmarkt.

zondag 16oktober

Zondag zondag had ik de wekker om 8 uur gezet om te kunnen face timen met mijn opa, oma en ouders. Na dat zijn we naar ohio vertrokken om naar de verjaardag te gaan van sarah, de reis duurde 2,5 uur. We gingen eerst met de neef van sarah en zijn gezin lunchen bij de mexicaan daar. Na dat zijn we doorgereden waar het feest werd gehouden. Het feest werd gehouden in een kleine prive basisschool. De school was heel klein, en het leek alsof de tijd daar stil had gestaan, want je kon niet vertellen of het nou 2016 of 1950 was. Wat ook erg hielp was dat de meeste van de familie van sarah amisch zijn, waardoor ze een beetje ouder wetse kleding droegen. De familie van sarah is super aardig. We bleven er tot een uur of half acht, daarna gingen we nog even naar vrienden van hun om ze met iets te helpen, uit eindelijk vertrokken van half negen en waren we rond kwart over elf, half twaalf thuis.


Groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!