lottevanderven.reismee.nl

week 15

Hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neem top mijn blog.

maandag 3november

Maandag gingen we de pumkinds carven die we hadden gehaald vorige week in de bloemen klas en na school heb ik na wiliam geholpen met melken.

dinsdag 4 november

Dinsdag kwamen de host family van lukas en nog anderen vrienden over om gezellig avond te eten met elkaar.

woensdag 5 en donderdag 6november

Woensdag en donderdag heb ik niks bijzonders gedaan

vrijdag 7november

Vrijdag zijn we in de avond met alle excange students en megan het gast nichtje van jerry naar jerry gegaan, daar hebben we in de hut tub gezeten en daarna nog een spelletje gedaan.

zaterdag 8november

Zaterdag heb ik lekker uitgeslapen, sarah kwam me kamer in rond een uur of 12 om te vragen of ik mee ging naar de lumber yard, daar hebben ze iets van elke maand dat vrouwen daar iets met hout kunnen maken, ze zei dat ze mc donalds voor me ging kopen dus natuurlijk wilde ik wel mee. Daarna ben ik naar huis gegaan. Thuis had ik nog even gegeten, en was ik met Ryan mee gereden naar de basketbal game. Het varisty team van de meiden moesten spelen, en ze hadden dik gewonnen, het was de eerste wedstrijd van het seizoen. Na de game zijn we met zn alle naar martha gegaan om daar een film te kijken ( martha, lukas, lenny, lea, jerry, regan en kendra)

zondag 9november

Zondag waren we niet naar de kerk gegaan. Ik ben toen met lukas en carol boodschappen gaan doen. Amerikanen doen niet hun boodschappen in een winkel, maar hun doen dat in zon 5 verschillende winkels, best vreemd. Maar wel leuk want het is een hele uitstap om boodschappen te doen.

Groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!