lottevanderven.reismee.nl

week 16

Hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.

maandag 10november

Maandag heb ik niet zo veel gedaan

dinsdag 11november

Dinsdag heb ik overdag ook niet zo veel gedaan, savonds heb ik samen met sarah en william naar de electie zitten kijken, ik was erg benieuwd naar de uitslag dus ik bleef op. Na een tijdje werd het erg laat en ben ik maar naar bed toe gegaan.

woensdag 12november

Woensdag toen ik wakker werd zag ik dat trump de nieuwe president was geworden, als ik heel eerlijk ben weet ik niet zo goed wat ik er van moet denken. Toen ik op school aankwam had ik gedacht dat het een groot feest zal zijn, omdat best veel mensen hier voor trump zijn. Maar dat was niet het geval. Die avond ben ik vroeg naar bed gegaan omdat ik erg moe was.

donderdag 13 november

Donderdag kwamen de ouders van ryan langs, ze waren onderweg naar florida en kwamen bij ons even langs om een stop te maken. Ze bleven ook eten en na het eten gaven ze jack en william hun verjaadags kado omdat zij in de volgede twee maanden jarig zijn.

vrijdag 14november

Vrijdag heb ik niks bijzonders gedaan

zaterdag 15 november

Zaterdag ben ik samen met mya en haar nichtje jacky wezen shoppen in fort wayne, na het shoppen toen ik thuis was was ik samen met Lukas en Jerry naar de film Hacksawrid geweest

zondag 16november

Zondag zijn we eerst naar de kerk geweest en daarna heb ik met rayn william jack en isabelle zijn we gaan eten bij el mez, het mexicaanse resaurant in het dorp. Toen we terug waren heb ik isabelle geholpen met haar kamer op te ruimen, het was namelijk een grote bende, gelukkig waren we bij het einde van de middag klaar.

Groetjes Lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!