lottevanderven.reismee.nl

week 17

Hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.

maandag 17 en dinsdag 18november

Maandag en dinsdag heb ik niks bijzonders gedaan, toen ik thuis kwam van school.

woensdag 19november

Woensdag had ik om 7 uur op school the athletes awards. Mensen die iets bijzonders hadden gedaan tijdens de herfst sporten kregen iets van een lintje, na dat gingen met het voetbal team naar de bibilotheek, Jen had een leuk verhaal gemaakt en ze hadden allemaal fotos om te laten zien over het voetbal seizoen.

donderdag 20november

Donderdag kwamen lukas en martha met mij mee naar huis om bij mij thuis te chillen.

vrijdag 21 zaterdag 22 zondag 23november

Vrijdag hadden mensen me mee gevraagt of ik naar de basketbal game wilde, maar ik had afgezegt omdat ik me niet zo lekker voelde, verder heb ik die dag en de rest van het weekend niks bijzonders gedaan.

groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!