lottevanderven.reismee.nl

Week 19

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog!

Maandag en dinsdag heb ik niet zoveel gedaan, na school ben ik naar huis gegaan en heb ik liever gechillt.

Woensdag ben ik na school met lea en martha wezen shoppen in Fort Wayne. De gast vader van lea had ons gebracht en gehaald. We waren wezen shoppen in de mall, en daarna wilde we graag naar de Target gaan, die niet in hetzelfde gebouw als de mall ligt, ik wist dat die naast de parkeerplaats van de mall zat, maar ik was even vergeten dat er een parkeerplaats om de hele mall lag dus wij gingen buiten een rondje lopen om de mall om te zoeken, het was wel een beetje frisjes, maar gelukkig had ik net een winterjas gekocht dus kon ik die lekker aantrekken terwijl de rest dat niet had haha, na wat gevraagd te hebben hadden we eindelijk de target gevonden.

Donderdag na school kwamen de vader en moeder van sarah want sarah en ryan gingen samen met vrienden op vakantie naar mexico, hun zouden gaan baby sitten op ons tot dat ze terug zouden komen.

Vrijdag waren sarah en ryan vroeg vertrokken, na school heb ik niet zo veel gedaan.

Zaterdag heb ik wat uitgeslapen en de hele dag een beetje tv lopen kijken. Savonds gingen we met alle exchange students met zn alle naar martha toe voor een spelletjes avond. We begonnen met het spelen van uno het begon goed, maar uiteindelijk kregen we door dat we allemaal anderen regels hadden voor het spel omdat we natuurlijk allemaal uit anderen landen komen.

Zondag werd ik wakker gemaakt door isabelle, die kwam binnnen om te zeggen dat de pannenkoeken klaar waren, eerst dacht ik van wat is dit nou weer, maar toen bleek het dat de moeder van sarah voor ons pannenkoeken aan het bakken was, super lekker. Zelfs met blauwe bessen er door heen. Na het heerlijke ontbijt zijn we naar met zn alle naar de kerk geweest. Daarna zijn we weer naar huis toe gegaan en heb ik wat tv gekeken. Toen kwamen ze op het idee om met zn alle naar timbercust te gaan, dat is een van de bejaarden huizen in norht manchester, elizabeht werkt daar dus gingen we even langs met jack isabelle en de opa en oma. Daarna zijn we naar huis gegaan en hebben we met zn alle een film gekeken met popcorn en ijs.

Groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!