lottevanderven.reismee.nl

week 20

Hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog!

Maandag 5 december

Maandag heb ik heb ik niet zoveel gedaan.



Dinsdag 6 december

Dinsdag na school ben ik aan mijn huiswerk begonnen en toen kwam Deb aan, Deb is een vriendin van sarah waar ik en elizabeht verbleven toen we naar michgan gingen. She kwam de ouders van sarah helpen met het babysitten

Woensdag 7 december

Woensdag na school hebben Deb, de moeder van sarah, jack en ik geholpen met de tuin op te ruimen, we hebben alle bladeren weg geveegt voor de winter

Donerdag 8 december

Donerdag hebben we niks speciaals gedaan, savonds hebben we wat uno gespeelt met iedereen.

Vrijdag 9 december

Heb ik ook niet zo veel speciaals gedaan, Deb was vroeg vertrokken.

Zaterdag 10 December

Zaterdag gingen de moeder van sarah en william peanut brittle maken, dat is iets van caramel met nootjes er door heen, super lekker! Daar voor zijn we even naar dollar general geweest om wat dingetjes daar voor te halen. We hebben de hele dag niet zo veel gedaan. Savonds hadden de ouders van sarah niet zo veel zin om te gaan koken dus besloten we om uit eten te gaan. Uiteindelijk werd er gekozen om pizza te gaan eten, we waren naar een klein pizza restaurant gegaan in hunington. Jack wilde graag naar pizza hut in de plaats van dat pizza restaurant dus die zat de hele tijd boos aan de tafel tot de pizza kwam. Na de pizza zijn we nog even langs dairy queen gegreden om een ijsje te halen, ondertussen was het aan het sneeuwen. De ouders van sarah hadden me afgezet bij martha want daar hadden we afgesproken om een film te gaan kijken. Ebba een anerderen exchagne student uit zweden die uit het noorden van Indiana komt kwam ook. Daarna hadden de host ouders van jerry ons naar huis gebracht.

Zondag 11 december


Zondag in de ochtend vroeg waren sarah en Ryan terug gekomen van mexico. Toen ik wakker werd en uit het raam keek zag ik dat er een dik pak sneeuw lag. Dus jack isabelle en ik besloten om buiten in de sneeuw te gaan spelen. Vlak bij ons huis is een heuvel en daar zijn we heen gelopen en van de berg. We hebben daar aflopen sleeen. Daarna zijn we weer naar het huis gegaan. Ik zou weer naar martha gaan die dag maar dat was niet meer door gegaan dus ging ik maar weer in de sneeuw spelen met jack en isabelle.

Groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!