lottevanderven.reismee.nl

week 21

Hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog

Maandag 13 december

Vanwege de sneeuw en de kou werd er de zondag al gesproken over een 2 hour delay, toen ik wakker werd en op mijn telefoon keek zag ik dat school werd gecanceld, dus ik kon nog even verder slapen. Ik heb zo'n 5 berichtjes gestuurd om te vragen of mijn vrienden wilde langs komen om van de heuvel af te sleeen, maar niemand reageerden dus ben ik maar met William Jack en isabelle gegaan. William had de loader meegenomen dus we hoefde niet te lopen, wij zaten met z'n drieën in de laadklep en william reed. na een stuk of 10 x van de berg af te zijn gegaan belde lukas om te zeggen dat die langs zal komen. Wij gingen met z'n allen terug om even wat middag te eten, en daarna kwam lukas en grace en isaac, toen gingen we met z'n allen naar de heuvel. Toen we thuis kwamen zijn we de film sjakie in de chocoladefabriek gaan kijken met wat warme chocolademelk. En werd lukas na het avondeten opgehaald.

Dinsdag 14 december.

Heb ik niet zoveel bijzonders gedaan, ik heb de hele dag op school aan mijn power point gewerkt en na school ben ik direct met de bus naar huis gereden.

Woensdag 15 december

Ik moest die dag vroeg opstaan want om vijf over 7 in de ochtend kwamen carol en lukas mij al ophalen. We gingen samen met alle exchange students naar de basisschool in van north manchester die het dorpje naast ons zit, laketown. We moesten daar allemaal een presentatie geven aan de 5 graders over onze landen. Wij waren er wat eerder dan de anderen, carol werkt namelijk daar als een wiskundedocent en die had een vergadering. Om de tijd wat te doen had carol een leuk klusje voor ons. Wij mochten zo'n 150 zakjes vullen met kadootjes voor de leerlingen daar. Toen we klaar waren kwam de rest en mochten we beginnen aan onze presentatie beginnen. Ik was samen met lea ingedeelt in een groepje, normaal gesproken hou ik niet zo van presenteren, maar dit was opzich best leuk om te doen, maar na 5 keer dezelfde presentatie te doen was ik er wel klaar mee. Iets voor lunch tijd werden we weer naar onze school gebracht en en hebben we gewoon het lesrooster daar weer gevolgd.

Donderdag 16 december.

Onze school had die dag 2 hour delay, maar dat geldt niet voor mij en martha want wij gingen onze theorietoets doen voor ons rijbewijs, sarah ging met ons, we gingen al vroeg weg. Eerst moesten we naar een gebouw om een papiertje te halen, en daarna konden we naar het gebouw waar je de toets kon doen. De toets had 50 vragen. Toen martha en ik klaar waren met de toets kwamen we erachter dat we beide gezakt waren. Beide met 9 foute antwoorden, en om te slagen mag je er maar 6 fout hebben. We vonden het beiden wel jammer. Maar gelukkig zat de mc er haast bij dus werden we getroost met chicken nuggets, daarna had sarah ons weer naar school toe gebracht.

Vrijdag 17 december

Vrijdag heb ik de hele dag op school goed zitten leren voor mijn rijbewijs, want we gingen de test die dat nog een keer doen, andy de host vader van martha zal ons brengen na school. Na zo'n beetje de hele dag geleerd te hebben was het tijd om de test te nemen. Toen ik de test had ingeleverd vertelde de mevrouw achter de balie mij dat ik was geslaagd, natuurlijk was ik heel blij, want dit betekend dat ik mijn rijbewijs nog hier kan halen. Ik was geslaagd met maar twee fouten antwoorden. Gelukkig was martha ook geslaagd.
Rond een uur of 9 kwam martha bij ons aan, want ze bleef logeren. Het plan was om zaterdag te gaan shoppen en we zouden al om 9 uur s ochtends vertrekken. Toen we wakker werden vertelde sarah dat we toch niet gingen vanwege het weer, het had namelijk geregend en geboren of zo dus alle wegen hadden ijs er op, wat erg gevaarlijk is. Toen hebben we nog even binnen gechillt en zijn we daarna naar de heuvel gegaan om daar af te sleeën. Daarna is martha naar huis gegaan.

Zondag 18 december.

Zondag heb ik niet zo veels speicaals gedaan.

Groetjes Lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!