lottevanderven.reismee.nl

week 22

hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.

Maandag 19 december

Maandag werd school weer gecanceld en omdat we zaterdag niet gingen winkelen besloot sarah en op maandag te doen, we vertrokken om 9 uur s ochtends, we moesten jack en isabelle afzetten op school, want hun school ging wel door. Ik had lukas meegevraagd om te shoppen, we hebben de hele dag gewandeld en we waren pas thuis rond 8 uur

Dinsdag 20 december

Dinsdag moesten we weer naar school, deze week hebben we finals, dat zijn een soort van grote toetsen die ze kennelijk altijd hebben aan het einde van het semester, ik kwam er pas afgelopen woensdag achter dat we die hadden, ik heb er daarom ook niet voor geleerd omdat ik niet wist dat ze zo bijzonder waren, ik had dinsdag finals van nutrion en wellness, geschiedenis en horticulture.

Woensdag 21 december

Woensdag had ik de laatste lesdag van 2016, die dag had ik maar een finale voor engels, de rest van de dag hadden we niet zoveel in de lessen gedaan, ik heb zo'n twee films die dag op school gekeken. Na school ben ik wezen shoppen met martha en lea in fort wayne.

Donderdag 22 december

Donderdag dag hadden we vakantie, elizabeth rainer en ik gingen helpen op de basisschool van jack en isabelle, sarah hielp daar met de kerstlunch voor de leerkrachten, en wij mochten ondertussen wat kinderen bezig houden met knutselen. Toen we thuis kwamen kreeg ik te horen dat er een pakketje uit nederland voor mij was, dus sarah jack en ik gingen naar het postkantoor, wat goed uitkwam want sarah moest nog kerstkaarten op de bus doen. Daarna moesten we iets afleveren bij een vriendin van sarah, toen we daar klaar waren werd mij verteld dat ik mocht rijden, waar ik heel blij mee was maar wat ik ook erg spannend vond, want ik heb nog nooit een auto bestuurd. Ik vond het opzich best prima gaan, ik heb niemand aangereden en nog geen boete gehad.

Vrijdag 23 december

Vrijdag heb ik niet zo veel gedaan, lekker uitgeslapen

Zaterdag 24 december

Zaterdag was het kerstavond. Die avond gingen we met z'n allen naar de kerk toe, iedereen was netjes gekleed, na de kerkdienst kwamen carol, lukas, ingrid en moses bij ons eten. Ingrid was de exchange student van vorige jaar van carol, en die kwam hier kerst en oud en nieuw vieren.

Zondag 25 december

Zondag was het kerst dag, ik werd die dag om 9 uur door een te enthousiaste isabelle wakker gemaakt om te vertellen dat we de kadootjes die onder de kerstboom lagen open te maken, na de kadootjes hebben we lekker ontbeten, rond een uur of 2 zijn we naar carol gegaan om daar te gaan lunchen, we zijn daar ongeveer een uurtje geweest en daarna zijn we weer naar huis gegaan.

dit zijn trouwens de cijfers die ik voor mijn finals heb gehaald

aarderijks kunde: A+

Nutruion and wellnes: F

painting: A+

geschiedenis: -C

groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!