lottevanderven.reismee.nl

week 23

hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog

Maandag 26 december en dinsdag 27 december

Ik heb maandag en dinsdag eigenlijk niet zoveel gedaan, ik heb heerlijk uitgeslapen

Woensdag 28 december

Woensdag ben ik rond een uur of 4 naar martha gegaan, en zijn we rond een uur of half zeven naar alexis haar huis gegaan, ze was jarig op kerstavond dus vierde ze haar verjaardag, het was de bedoeling dat alle meiden mochten logeren, maar uiteindelijk waren martha ik, en een vriendin van alexis die een uur verderop woont de enige.

Donderdag 29 december

Donderdag ochtend toen we wakker werden was kayla, de vriendin van alexis al vertrokken, want die had om 8 uur in de ochtend basketbal training. We zijn toen rustig opgestaan en hebben wat ontbeten en we hebben een filmpje gekeken. Daarna zijn we nog even langs de mc gereden en heeft alexis mij en martha afgezet.

Vrijdag 30 december

Vrijdag had ik ook weer eens lekker uitgeslapen, de smith kinderen kwamen over en we zijn toen met de kinderen en sarah en ik bij de mcdonalds wezen lunchen (ontbijten). Na de mc ben ik voor het eerste in mijn hele leven oliebollen gaan bakken. Mijn gastgezin had een pak in de kast staan, je hoefde alleen maar water toe te voegen, dus super makkelijk. Ik had ze gebakken om zondag mee te nemen zodat mijn vrienden ze ook konden proeven, helaas was ik ze vergeten dus ze staan nu nog op het aanrecht.

Zaterdag 31 december

Heb ik ook heerlijk uitgeslapen rond half zeven heeft sarah me naar jerry gebracht want daar zouden we oud en nieuw gaan vieren met z'n allen. Toen iedereen er was gingen we zelf gemaakte pizza's eten die overigens erg lekker waren. Daarna zijn we met z'n allen in de hot tub geweest, na de hot tub zijn terian en alexis vertrokken, die gingen namelijk oud en nieuw verder met hun familie vieren. Na de hottub zijn we op de bank gaan zitten en hebben we gezellig zitten kletsen. Na twaalven hebben jerry zijn gast ouders ons naar lukas zijn huis gebracht want daar mochten we met z'n allen blijven logeren.

Zondag 1 januari

Maandagochtend had carol wafels voor ons gebakken en zou ze ons thuis brengen en de personen die naar normaal gesproken naar de kerk gingen mee nemen naar de kerk voor zondagsschool. Ik ga normaal gesproken ook mee naar de kerk, maar omdat ik best wel moe was omdat ik die nacht helemaal niet geslapen had, had ik gevraagd of carol mij thuis zou willen afzetten omdat mijn huis toch op de route ligt. Toen ik thuiskwam kreeg ik te horen dat we ook naar de kerk gingen, maar gelukkig gingen we pas vertrekken over anderhalf uur, dus ik kon nog even douchen en omkleden. Na de kerk zijn we met de smith kinderen en elizabeth, elizabeth en rainer wat gaan eten bij de pizza hut. Toen ik thuiskwam ben ik meteen gaan slapen, en werd ik om 10 uur s avonds weer wakker en ben ik daarna weer gaan slapen.

Groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!