lottevanderven.reismee.nl

week 24

Hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.

Maandag 2 januari

Maandag heb ik de hele dag lekker in bed gelegen, om half 7 kwamen lenny en jerry mij ophalen en zijn we naar lukas zijn huis gegaan. Daar kwamen, de bedoeling was om de film van 7:20 te nemen, maar alexis die was een beetje verdwaald, dus kwamen we te laat, we gingen naar de film met de exchange students, alexis, megan en sydney. We zijn toen maar bij pizza hut gaan zitten, en hebben we de film van 9:55 genomen.

Dinsdag 3 januari

Dinsdag heb ik de hele dag eigenlijk niks gedaan. Waar ik wel achter kwam is dat ik dinsdag 5 maanden in de us was.

Woensdag 4 januari

Woensdag ben ik vroeg gaan sporten samen met alexis en lukas op school, na het sporten zijn we bij de subway even wat gaan eten en daarna naar huis gegaan. Rond een uur of 2 kwam elizabeth samen met haar kinderen mijn, jack en isabelle ophalen om te gaan schaatsen. Onderweg zouden we sarah tegenkomen, want die moest nog werken.
Jack isabelle, levi, grace en isaac hadden nog nooit in hun leven geschaatst, maar na zo'n 50000 keer vallen konden ze toch wel een beetje voor uit komen. Na het schaatsen zijn we warme chocolademelk gaan halen en donuts op onze weg terug, en hebben ze met z'n allen nog bij ons lasagna gegeten

Donderdag 5 januari

Donderdag moesten we weer naar school toe in twee weken. Het tweede semester begon dan ook. Opzich vind ik de vakken die ik dit semester heb gekozen wel leuk, er zit geen enkel vak tussen waar ik niks aan vindt op nutrition and wellness na dan. Omdat ik study hall in het 4de lesuur heb betekend dat dat ik lunch b heb, maar ik wilde graag lunch c omdat daar de meeste van mijn vrienden in zitten. Dus ik moest op zoek gaan naar een leraar waar ik de teacher aid voor kon doen, maar alle docenten waren eigenlijk al bezet, ik was dus zo wanhopig dat ik het aan mevrouw stone had gevraagd, een wiskundeleraar, die aardig op leeftijd is en veel mensen een mening over hebben, uiteindelijk had ze er geen nodig in het vierde lesuur maar ze deed wel heel aardig tegen me. Dit is dan ook een van de weinige wiskunde docenten die ik wel aardig vind.

Vrijdag 6 januari

Vrijdag hadden we ook gewoon weer school. Na school rond een uur of 7 ben ik naar martha gegaan en hebben martha lea en ik daar de hele avond gechillt.

Zaterdag 7 januari

Zaterdag heb ik niet zoveel gedaan.

Zondag 8 januari

Zondag zijn sarah jack elizabeth en ik naar de kerk gegaan, daarna zijn we met de smith familie gaan lunchen bij el mez. Na dat heb ik niet meer zoveel gedaan.

groetjes Lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!