lottevanderven.reismee.nl

week 13

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.

maandag 24oktober

Maandag had ik na school geholpen met melken, tijdens het melken door gingen isabell en ik de kalfjes voeren. Achter waar de kalfjes staan is een weiland met allemaal zwangeren koeien, waar we toevallig tussen keken. En we zagen daar een klein kalfje liggend. Na het melken moesten we nog de wat kleinere kalfjes de fles geven, en ik mocht het pas geboren kalfje de fles geven.

dinsdag 25oktober

Dinsdag en woensdag heb ik niet zo veel bijzonders gedaan, alleen heb ik beide dagen met schoolbus naar huis toe gereden. Als ik heel eerlijk ben vind ik het niet erg om met de schoolbus te rijden, het enige wat ik vervelend vind zijn de kinderen die op de bus zitten. Als je dacht dat nederlandse kinderen irritant konden zijn heb je amerikaanse kinderen nog niet gezien. De hele elementary school zit voor mij gevoel in de bus gepropt waar ik mee ga. Het lijkt wel of die kinderen op speed werken, want ze zijn zo druk als ik weet niet wat als ik binnen kom lopen, en dan tijdens de busreis klimmen en springen ze over en op de stoelen, als ik eerlijk ben heb ik ook wel een beetje medelijden met de bus chauffeur, als hij namelijk zo'n vijf keer door de bus heeft geschreeuwd dat iedereen gewoon op zijn stoel moet zitten in de plaats door de bus te rennen luisteren ze nog steeds niet, het is altijd weer een avontuur wat er gebeurd in de schoolbus.

donderdag 27oktober

Donderdag ben ik na school met martha mee naar huis gegaan, daar hebben we een spelletje gespeelt en toen zijn we chilli gaan eten. Na het eten zijn we met ruth en hannah uno gaan spelen. Daarna kwam andy terug, martha's host vader, hij had ons gebracht naar campus life waar ze de film freedom writers gingen kijken.

vrijdag 28oktober

Vrijdag ging ik met mijn horticulture klas naar de pumpkin field om pumpkins uit te zoeken, het moest allemaal heel snel want daarvoor hadden we de halloween contest op school, dus we hadden maar een half uur les in de plaats van 47 minuten. toen ik thuiskwam van school had sarah pumpkins gehaald. Rainer bleef eten, en na het eten hadden we ze gecarved. Nou dit is toch is wat. Het is namelijk best zwaar, het leek wel een workout. Maar het was wel leuk om te doen.

zaterdag 29oktober

Zaterdag heb ik lekker uitgeslapen, ik heb de hele dag lekker gerelaxed. Die avond had ik een bonfire bij lukas, maar ik vond een bonfire van 7 tot 11 wel heel lang dus ik had afgesproken dat elizabeth me zal brengen en zelf ook zal komen rond een uur of acht. Toen ik klaar was om negen uur had ik alexis maar gebeld om me te komen ophalen omdat het zo lang duurde, gelukkig woont lukas best dicht bij me dus ze hoefde niet zo ver te rijden. Toen ik aankwam zat iedereen op de trampoline en iemand zei dat die honger had, na een 10 minuten discussie over of ze chinees of mexicaans gingen eten werd er toch voor chinees genomen. Alexis martha en ik bleven want we hadden geen honger, en als ik heel eerlijk ben vond ik het een beetje vreemd dat iedereen weg ging. Dus wij hadden een girls night, we hebben lekker gekletst en dan alexis uitgezwaaid want zij ging zondag naar duitsland voor drie weken voor school. Toen ik thuiskwam heb ik nog even beneden gezeten met william jack issabel en levi grace en isaac.

zondag 30oktober

Zondag werd ik wakker om half tien, dat is de normale tijd dat we weg rijden voor de kerk, maar aangezien niemand mij wakker had gemaakt en elizabeth ook nog in bed lag ging ik er maar van uit dat we niet gingen. Uiteindelijk kwam ryan onze kamer binnen rond half twaalf om te zeggen dat we toch nog gingen lunchen bij el mez, het mexicaanse restaurant. Ik heb mezelf aangekleed en alles in 5 minuten dus ik heb een nieuw record daar in gezet. Na het lunchen heb ik william geholpen met de koeien eten gegeven en daarna heb ik geholpen met zijn pumpkin te carven.

Martha had de hele dag al mijn berichtjes lopen sturen of we een filmavond konden gaan doen. Rond een uur of 4 had ze geregeld dat we met z'n alle naar jerry gingen, en dan eerst een film gingen kijken en dan in het bubbelbad gaan (volgens mij zijn jerrys host ouders rijk). Toen ik bij jerry aankwam hebben we zo'n uur gediscuseerd over welke film we wilde kijken. Toen martha eindelijk (een uur te laat) aankwam zijn we maar in de jacuzzi gegaan. Daarna hebben we pizza gegeten en wat kaart spelletjes gespeelt.

Groetjes lotte

Reacties

Reacties

Gerben

Hey Lotte,

Leuke verhalen weer. Je maakt van alles mee en erg leuk om te zien dat er steeds meer Engelse woorden tussen glippen. Sytse vond het tijd dat er maar eens gefacetimed moest worden dus dat moeten we binnenkort maar eens afspreken. Groetjes uit west Friesland

Mama

He kanjer. Weer lekker druk bezig geweest lees ik, om Amerika op jouw manier te ontdekken. Je vergelijkt lekker en we zien je groeien. Geniet van alle "andere" en "rare" dingen en mensen. Wat is nou eigenlijk gewoon.......

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!