lottevanderven.reismee.nl

week 18

Hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog!

Maandag kwam sarah mij om kwart over twaalf ophalen, we zijn eerst naar de mc dondalds geweest, en daarna door gereden naar de elamtary school van Jack en Isabelle, daar was het iets van leer anderen culturen kennen week ofzo. Daarom hadden ze mij uitgenodigd om een presentatie te houden over Nederland. Normaal gesproken vind ik presenteren niet zo leuk, maar het was wel leuk om het voor basisschool kinderen te doen. na afloop van de presentatie mochten ze vragen stellen. somige kinderen vroegen wel domme vragen, een jongetje vroeg of ik spaans sprak in nederland. en zelfs jack, mijn eigen gastbroertje dacht dat ik uit Duitseland kwam.

Dinsdag heb ik de hele dag na school ook niet zo veel gedaan. Savonds vertelde sarah mij dat haar tante in ohio was overleden dus dat ze naar de begranfis donderdag zouden gaan.

Woensdag hadden we naar school thankgiving break.

Donderdag heb ik in de middag niet zo veel gedaan. Sarah, jackson, isabelle en elizabeth waren naar ohio vertrokken voor de begrafenis, en ryan en william zouden vrijdag vertrekken.

ik heb uitgeslapen en de hele dag een beetje tv zitten kijken. Rond een uur of acht heeft ryan me naar martha gebracht. Omdat het donderdag officeel thanksgiving was had ruth (marthas gastmoeder) en bord met thanksgiving eten voor me bewaard, super lief van haar. Na het eten zijn we met zn alle een film gaan kijken, en daarna naar bed gegaan.

Vrijdag hebben martha en ik lekker uitgeslapen, en zijn we daarna norweign pancakes gaan maken, wat precies het zelfde is als nederlandse pannenkoeken. Daarna hebben we een beetje geholpen met het huis te versieren voor kerst, amerikanen denken namelijk dat na thanksgiving kerst al om de hoek staat, terwijl het nog een maand duurt. Na wat geholpen te hebben zijn martha en ik high school musical gaan kijken. Na de film klaar was zijn we nog wat rond gaan hangen, ruth and andy waren allemaal snacks aan het maken, daarna zijn we met het hele gast gezin van martha voor de tv the polar express gaan kijken, met allemaal lekkere snacks. Na de film was afgelopen was had ruth me naar huis toegebracht.

Zaterdag ben ik lekker in mn bed blijven liggen tot 3 uur en daarna ben ik naar beneden gegaan om wat te eten. Martha had me uitgenodigd om ook nog thanks giving bij haar te vieren savonds dus daar was ik savonds heen gegaan.

Zondag ging ik met mijn eigen gast gezin thanks giving vieren, sarah was zaterdag en zondag ochtend al druk bezig in de keuken voor het eten, ze hadden nog drie anderen gezinnen uit genodigd dus we waren uit eindelijk met zn 18. We hebben een uitgebreide maaltijd gehad. Rond een uur of 2,3 was iedereen naar huis toe gegaan, en hebben we voor de rest niet zo veel gedaan.

groetjes lotte

Reacties

Reacties

Mama

Top verhaal weer. Je begint lekker in te burgeren en je ding te doen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!