lottevanderven.reismee.nl

week 32

Hallo allemaal,

leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog!

Maandag 27 februari

Na school gingen lea en ik weer tennissen, de trainingen starten eigenlijk officieel over twee weken, maar de banen zijn al open dus je kan al buiten spelen.


Dinsdag 28 februari, woensdag 1, donderdag 2 maart

Die dagen heb ik niet zo veel gedaan.


Vrijdag 3 maart

Vrijdag ging ik na school jack helpen om het varken te voeren. Sinds kort hebben we namelijk een varken, daarna heb ik william geholpen met het voeren van de kalfjes. Daarna zijn sarah elisabeth isabelle en ik gaan eten bij dairy queen en hebben ze me daarna afgezet bij martha, want daar bleef ik logeren .


Zaterdag 4 maart

S Ochtends werd ik wakker bij martha, voor ontbijt hadden we pannenkoeken gebakken, en daarna heb we een tijdje op de wii gespeelt, rond 2 uur kwam sarah mij ophalen


Zondag 5 maart

Zondag heb ik niet zo veel gedaan, en de avond ben ik wezen tennissen met Elizabeht, Bethany en Lydia


groetjes lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!